Už „Auga Group“ sriubų verslą „Linas Agro Group“ sumokėjo 16,3 mln. eurų

Už „Auga Group“ valdomą sriubų ir konservuotų produktų gamybos padalinį „Grybai LT“ „Kauno grūdai“ ir juos valdanti grupė „Linas Agro Group“ sumokėjo 16,3 mln. eurų.
„AUGA group“ akcijų pasiūlymo pristatymas
„AUGA group“ produkcija / Josvydo Elinsko / 15min nuotr.

Už 100 proc. „Grybai LT“ pajų „Auga Group“ tiesiogiai ir netiesiogiai valdomoms kooperatinėms bendrovėms „AgroMilk“, „Juodmargėlis“ ir „Šventosios pievos“, „Baltic Champs“ ir „Auga Luganta“ sumokėta 12,9 mln. eurų, dar 3,4 mln. eurų – grąžinta paskola „Baltic Champs“, penktadienį per „Nasdaq“ Vilniaus biržą pranešė „Auga Group“.

Jos vadovas Kęstutis Juščius teigia, kad sėkmingas verslas parduotas, nes jis nebeatitinka grupės strategijos naudoti vartojimo produktus, kurie turi mažesnį poveikį aplinkai.

„Sriubų ir kitos „Grybai LT“ produkcijos gamybai buvo reikalingos žaliavos, kurių negalime užsiauginti pagal „Auga“ tvarumo standartus ir pasiekti jų neutralumo klimatui“, – pranešime sako K.Juščius.

Anot pranešimo, gautos lėšos grupės konsoliduotą pelną turėtų padidinti apie 7–8 mln. eurų, juos planuojama panaudoti bendriems poreikiams, įsipareigojimų daliniam padengimui, apyvartinio kapitalo papildymui arba naujų projektų finansavimui.

„Auga Group“ pirmąjį šių metų ketvirtį patyrė 3,17 mln. eurų nuostolių (pernai – 1,21 mln. eurų grynojo pelno), jos pelnas prieš palūkanas, mokesčius ir nusidėvėjimą (EBITDA) sumažėjo 58 proc. ir siekė 2,79 mln. eurų, o pajamos ago 24 proc. iki 21,7 mln. eurų.

„Grybai LT“ gamykla, kurioje dirba daugiau nei 40 darbuotojų, veikia Širvintose. Ji įkurta 2012 metais siekiant perdirbti Lietuvoje auginamus grybus, vėliau ji plėtė produktų asortimentą.

Sandoriu neparduodamas prekės ženklas „Auga“ – įsigyjama tik gamybos bazė, receptai ir sutartys su pirkėjais.

„Linas Agro Group“ anksčiau skelbė, kad „Grybai LT“ įsigijimas grupei yra reikšmingas, nes papildys jos bendrovių gaminamą produkciją ekologiškais maisto produktais, taip pat suteiks galimybę atverti naujas rinkas kitiems grupės bendrovių gaminamiems produktams.

Grupės vertinimu, su papildomomis investicijomis per 5–6 metų laikotarpį šis įsigijimas jos pelną prieš palūkanas, mokesčius ir nusidėvėjimą (EBITDA) padidins 5–10 procentų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis