Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Už klaidinančią „Camelia“ vaistinių reklamą – 8,7 tūkst. eurų bauda

Didžiausią Lietuvoje vaistinių tinklą „Camelia“ valdančios bendrovės „Nemuno vaistinė“ reklama klaidino vartotojus, pareiškė Konkurencijos taryba, skyrusi įmonei 8,7 tūkst. eurų baudą.
Pastatas, nuo kurio nukrito vyras.
„Camelia“ vaistinė

Taryba pranešė nustačiusi, kad trumposiomis žinutėmis ir per radiją skleisti teiginiai apie iki 30 proc. nuolaidą visoms „Camelia“ prekėms klaidino vartotojus.

Taryba tyrimą pradėjo sausį, įtarusi, jog „Nemuno vaistinė“ 2015 metų rugsėjį – lapkritį skleidė klaidinančius reklaminius teiginius apie kainų akciją. Jie buvo neteisingi – nuolaida nebuvo taikoma kompensuojamiesiems vaistams ir medicinos prekėms. Be to, radijo reklama buvo neišsami, neinformuojant, kad nuolaida suteikiama tik su „Camelia“ lojalumo kortele.

Tarybos nuomone, tikėtina, jog, jei vartotojas būtų žinojęs teisingą ir išsamią informaciją, būtų ieškojęs palankesnių sąlygų kitose vaistinėse.

100 proc. „Nemuno vaistinės“ akcijų priklauso bendrovei „CGP Management“, kurios 76 proc. valdo Alvydas Barsteiga, 16 proc. – Petras Bartkus, 7 proc. – Sigitas Kuršis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos