Pasak „Ryanair“ rinkodaros vadovo Kenny Jacobso, milijonai klientų Europoje kasdien naudoja „PayPal“ ir „Ryanair“. Dabar jie ryanair.com svetainėje galės užsisakyti ir sumokėti už bilietus, naudodamiesi „PayPal“.
„86 milijonai klientų dabar turi galimybe dar efektyviau sumokėti už skrydžius Europos didžiausioje kelionių svetainėje naudodamiesi „PayPal“. Tai dar viena iš „Ryanair“ aptarnavimų naujovių: po paskirtų vietų, nemokamo antro rankinio bagažo, naujo tinklalapio ir programėles, šeimos paslaugų ir verslo produkto kurį pristatys rugsėjį“, – teigiama bendrovės pranešime.
Pasak „Ryanair“ rinkodaros vadovo Kenny Jacobso, milijonai klientų Europoje kasdien naudoja „PayPal“ ir „Ryanair“. Dabar jie ryanair.com svetainėje galės užsisakyti ir sumokėti už bilietus naudodamiesi „PayPal“.
„Ryanair“ tęsia gerosios keleivių patirties kūrimą ir „Always Getting Better“ iniciatyvą. „Mūsų partnerystė su „PayPal“ yra viena iš mūsų naujovių po paskirtų vietų, nemokamo antro rankinio bagažo, naujo tinklalapio ir programėles, šeimos paslaugų ir verslo produkto, kurį pristatysime rugsėjį”, – sakė K.Jacobsas.
„PayPal“ tarptautinių operacijų Europoje, Artimuosiuose Rytuose ir Afrikoje viceprezidentės Louise Phelan teigimu, „Ryanair“ visiškai pakeitė Europos pigių skrydžių verslą. Tuo tarpu „PayPal“ yra greito ir saugaus elektroninio atsiskaitymo pradininkas.
„Malonu, kad galime padėti „Ryanair“ siūlyti jų klientams naujas paslaugas ir dar greitesnį ir lengvesnį apmokėjimo būdą. Mes turime 152 000 000 sąskaitų visame pasaulyje, ir taip pat padedam įmonėms plėtoti jų tarptautinį verslą“, – sakė ji.