Sandra 15min pasakojo, kad platforma naudojosi bent 10 metų. Pardavinėdama savo drabužius ir pirkdama juos iš kitų gaudavusi tik geriausius atsiliepimus, todėl jos reitingas buvo penkios žvaigždutės.
„Tada vieną dieną kažkas pavogė mano paskyrą. Rašiau „Vinted“ laiškus tiek lietuvių, tiek anglų kalbomis, kad padėtų susigrąžinti paskyrą, ir negavau absoliučiai jokio atsakymo. Visiška tyla ir ignoravimas. Tada susikūriau naują paskyrą su nauju el. paštu (ankstesnė paskyra buvo mano mergautinės pavardės el. paštu) ir vyro telefono numeriu (nes mano jau naudojamas ankstesnėje paskyroje ir neleidžia jo naudoti dar kartą). Parašiau „Vinted“, kad ištrintų mano senąją paskyrą, nes, kaip minėjau, ji pavogta. Na, ir standartiškai iš jų pusės visiškai jokio atsako. Po kelių savaičių jie užblokavo ir naująją paskyrą, nes dubliuojasi paskyros (vienas naudotojas gali turėti tik vieną paskyrą). Ir kiek skaičiau komentarus, aš ne viena tokia užblokuota, masiškai visus blokuoja ir neatsako į laiškus“, – 15min dėstė Sandra.
15min ėmus domėtis šia situacija, „Vinted“ atstovai iš pradžių tvirtino nerandantys Sandros užklausų, tačiau, 15min gavus įrodymų, kad kreiptasi iš tiesų buvo, galiausiai jos problemą išsprendė – moteris atgavo savo senąją paskyrą.