Sprendimas įmonių komandoms
Vaikščiojimo platforma „Walk15“ įmonėms bei organizacijoms siūlo išmanių žingsnių iššūkių sprendimą, už kurio aktualumą startuolis jau įvertintas bei apdovanotas ir tarptautiniu lygiu. Įmonė skaičiuoja, jog nuo 2019-jų liepos žingsnių iššūkių sprendimu pasinaudojo daugiau nei 1 tūkst. kompanijų Lietuvoje, Latvijoje, Danijoje, Vokietijoje ir kitose Europos šalyse.
„Rinkoje trūko paprasto įrankio, kurio pagalba lengvai, neatimant daug laiko iš žmogiškųjų išteklių valdymo skyrių, galima įtraukti komandą sveikatingumo ir tvarumo temomis. Susikūrus žingsnių iššūkį platformoje, darbuotojai naudojasi „#walk15“ programėle, o savo žingsnius gali paversti valiuta, už kurią perka sveikus arba tvarius produktus, paslaugas. Esame laimingi, kad gavome investiciją ir galėsime pasiūlyti šį automatinį sprendimą užsienio įmonėms. Ypatingai už tai dėkoju Lietuvos verslo angelų tinklui (toliau – „LitBAN“)“, – sako startuolio „Walk15“ kūrėja ir vadovė Vlada Musvydaitė-Vilčiauskė.
400 000 Eur platformos plėtojimui
Sėkmingas žingsnis vasarą Vokietijos, Danijos rinkose bei bendradarbiavimas su Eurolyga, didžiausia krepšinio lyga Europoje, startuoliui padėjo pritraukti jau trečiąją ir iki šiol – didžiausią, 400 000 Eur siekiančią investiciją. Šiuo etapu į „Walk15“ investavo esami akcininkai bei kiti Lietuvoje ir Europoje žinomi verslo angelai, Lietuvoje veikiantis investicinis fondas „Verslo angelų fondas II“. Investicija skirta platformos plėtojimui ir startuolio plėtrai užsienyje.
„Mūsų fondas kartu su privačiais investuotojais investuoja į sparčiai augančius startuolius įvairiuose verslo segmentuose. „Walk15“ su savo sprendimais vartotojams įžengė į preventyvios medicinos sritį, kuri turėtų stipriai vystytis jau artimiausiu metu. Tikime, kad aukštus tikslus sau kelianti bei apie pridėtinę vertę vartotojui galvojanti „Walk15“ komanda susidoros su jos laukiančiais iššūkiais ir pasieks numatytus rezultatus“, – sako „Verslo angelų fondo valdymo“ vadovė Daiva Rakauskaitė.
Sprendimą investuoti priėmę privatūs investuotojai akcentavo „Walk15“ komandą ir jos gebėjimą įgyvendinti išsikeltus tikslus bei vartotojų elgseną keičiančius sprendimus.
„Investavau dėl startuolio koncepcijos ir ateities perspektyvos, kurios kryptimi juda „Walk15“. Mane žavi komandos veržlumas, sugebėjimas vykdyti ir kūrėjos Vlados puoselėjama vizija“, – įspūdžiais dalinosi „LitBAN“ bedraįkūrėja ir valdybos narė bei Europos verslo angelų valdybos narė Rita Sakus.
Vienam iš verslo angelų investicija į „Walk15“ – pirmoji investavimo karjeroje. Verslininko teigimu, startuolis atkreipė jo dėmesį savo veiklos kryptimi ir atitiko keliamus lūkesčius.
„Investuoti nusprendžiau dėl man artimų startuolio puoselėjamų vertybių. Sveikatos gerinimo skatinimas yra artimas tiek man asmeniškai, tiek kaip įmonės vadovui, besirūpinančiam darbuotojų sveikata. Taip pat svarbu ir CO2 emisijos aspektas bei tai, jog šios temos yra pateikiamos įtraukiančiu žaidimo formatu. Tikiu, kad šiam startuoliui pasiseks“, – sako verslo angelas Gediminas Tamošaitis.
Toliau ieškos investicijų plėtrai į Vokietiją
„Walk15“ pirmieji Lietuvoje suteikė galimybę iškeisti žingsnius į nuolaidas sveikiems ir tvariems pasirinkimams programėlės „#walk15“ žingsnių piniginėje – nuo nuolaidos traukinio bilietui ar automobilių dalijimosi paslaugoms iki nuolaidų sveikiems produktams prekybos centre.
Prie „Walk15“ idėjos šiandien dirba 15 žmonių. Po sėkmingai įgyvendinto ir daugiau nei tris šimtus komandų sutraukusio bendro projekto su „ERGO Group AG“ Vokietijoje, startuolis šiuo metu mėgina pritraukti investicijų plėtrai būtent šioje rinkoje.
Nors už Lietuvos ribų aktyvius plėtros veiksmus „Walk15“ vykdo Latvijoje bei Danijoje, sprendimas jau pripažintas viso žemyno mastu. Prieš keletą savaičių startuolio komanda grįžo iš Londono, kur buvo atrinkta tarp penkių geriausių sveikatingumo sprendimų Europoje „Connected Health&Fitness Summit Europe 2022“. Taip pat šį lapkritį vaikščiojimo platformą pateko į finalinį „EIT Urban Mobility“ iniciatyvos etapą.
Kiek anksčiau „Walk15“ sprendimas pripažintas geriausiu Europoje „European Young Innovators“ apdovanojimuose, sveikatingumo kategorijoje, o už kartu su prekybos tinklu „IKI“ pasiūlytas žingsnių nuolaidas vaisiams bei daržovėms pelnė antrąją vietą „Digital Communication Awards“ apdovanojimuose, patyriminio marketingo kategorijoje.