Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Užstatas už negrąžinamą tarą skurdina ir „Rimi“ pirkėjus, „Maxima“ bei „Iki“ problemų nemato

Už negrąžintiną tarą pirkėjams kartais tenka papildomai susimokėti ne tik „Norfos“, bet ir „Rimi“ prekybos tinklo parduotuvėse, tačiau šios bendrovės atstovė tikina, kad dėl techninės klaidos permokėti pinigai visada grąžinami. Tuo tarpu „Iki“ ir „Maxima“ bet kokius tokių nesusipratimų atvejus neigia, bet priduria, kad pirkėjai į parduotuvėse įrengtus taromatus nevengia grūsti visko, ką turi – net ir skysčiais pripildytų butelių.
Taromatai Kaune
Taromatai Kaune / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

„Norfa“ problemą pripažino

15min trečiadienį pranešė, kad  daug prekybos tinklo „Norfa“ pirkėjų jau kurį laiką verčiami palengvinti savo pinigines labiau negu reikėtų ir sumokėti užstatą už tarą, kurios neįmanoma grąžinti.

„Nusipirkus gėrimų, už tarą priskaičuojamas piniginis užstatas 10 euro centų, nors tara nėra depozitinė ir už ją negalima atgauti užstato. Tai vyksta visoje šalyje, daugybė apgautų žmonių. Daug žmonių skundų interneto forumuose“, – 15min pranešė skaitytojas Evaldas.

„Norfos“ atstovas spaudai Darius Ryliškis neneigė, kad klientai priversti sumokėti ir už tą tarą, kurios vėliau neįmanoma grąžinti. Jis aiškino esą taip nutiko dėl techninės klaidos.

„Dabar yra tas pereinamasis laikotarpis, kuomet prekiaujama ir depozitine, ir nedepozitine tara, įvyksta nesklandumų, dėl jų atsiprašome pirkėjų. Prekių ir brūkšninių kodų labai daug, perprogramuojant kompiuterius pasitaiko tam tikrų nesklandumų“, – aiškino D.Ryliškis.

Luko Balandžio/Žmonės.lt nuotr./Stiklo taros supirktuvė
Luko Balandžio/Žmonės.lt nuotr./Stiklo taros supirktuvė

„Įvyksta klaidelių, nesklandumų, viską reikia perdaryti“, – sakė „Norfos“ atstovas.

Tačiau „Norfos“ atstovas patikino, kad pirkėjams padaryti nuostoliai yra kompensuojami ir jie nepagrįstai nuskaičiuotus pinigus gali atsiimti.

Pasipylė skundai

Pasirodžius šiai publikacijai 15min skaitytojai ėmė rašyti, kad panašių problemų patiria ir kituose prekybos tinkluose.

„Tas pats ir „Maxima“ parduotuvėse. Vakar pirkau alaus ir čekyje užstatas 10 centų, bet užstato ženklas dar seno tipo ir šioje sistemoje nedalyvauja. Taip kad nunešęs ir pridavęs butelį senuoju budu gausiu 7 centus“, – rašė Almas.

„Ir „Rimi“ tas pats: pirkau ir mokėjau. Čia seniai aišku buvo, kad taip bus pasipelnoma“, – pyko kitas skaitytojas.

„Iki“ tas pats nepriima senos skardinės nuo alaus, bet vis tiek 10 centų lupa. Kas moka daryti verslą, tas ir darys, ir nieko čia nepakeisi“, – rašo Donatas. Šiaulietė skaitytoja pasiguodė, kad „Iki“ pirko mineralinio „Darida“ butelį ir taip pat sumokėjo 10 ct užstatą.

„Rimi“: pasitaiko nesklandumų

„Rimi Lietuva“ viešųjų ryšių vadovė Giedrė Bielskytė pripažino, kad šio prekybos tinklo klientai turi nusiskundimų dėl ne visada tvarkingai dirbančios užstato už tarą sistemos. Be to, ji pažymėjo, kad šiuo metu dirbama su visais užstato sistemos dalyviais tam, kad pastaroji kuo greičiau dirbtų be trikdžių.

„Labai atsiprašau pirkėjų, kurių apsipirkimą apkartino tokie atvejai – jeigu pastebėjote neatitikimų čekyje, kviečiu kreiptis į informacijos skyrius mūsų parduotuvėse, ir bus grąžinti permokėti pinigai“, – tikino G.Bielskytė.

„Maxima“ ir „Iki“: problemų nebuvo

„Maxima“ atstovai teigia, kad ne visada ir pirkėjai žino, ką ir kaip galima dėti į taromatus.

Pasirodo, kai kurie pirkėjai kartais bando uždirbti ir bando savo laimę į taromatus grūsdami net ir negrąžintiną gėrimų tarą.

Anot „Maxima LT“ komunikacijos vadovės Renatos Saulytės, pasitaiko atvejų, kai žmonės į taromatus deda net ir butelius su skysčiais ar be prekės kodų.

R.Saulytė pridūrė, kad, jos žiniomis, „Maxima“ prekybos tinkle problemų su mokesčiu už taromatų neatpažįstančią tarą nepasitaikę, ir pridūrė, kad bendrovė apie pusmetį ruošėsi naujosios sistemos įdiegimui.

Skundus dėl pasitaikančių atvejų, kuomet pirkėjai priversti mokėti ir už tarą, kurios pridavimas jiems nekompensuos kasoje išleistos didesnės sumos, atmetė ir „Iki“ prekybos tinklą valdančios UAB „Palink“ viešųjų ryšių vadovė Berta Čaikauskaitė.​

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos