Iki šiol prekybos tinklo „Iki“ komunikacijai vadovavusi Vaida Budrienė eiti pareigas baigs kovo 13 d. Feisbuke V.Budrienė pasidalijo, kad nuo kovo 15 d. ji taps Delfi marketingo ir komunikacijos vadove.
Tuo tarpu G.Kitovė į prekybos tinklą „Iki“ atsineša daugiau nei dešimtmetį kauptą darbo patirtį ryšių su visuomene, korporatyvinės ir darbdavio komunikacijos, skaitmeninės rinkodaros, žiniasklaidos planavimo ir krizių valdymo srityse. Prisijungusi prie „Iki“ vadovų komandos ji bus atsakinga už išorinę ir vidinę tinklo komunikaciją.
Iki šiol G.Kitovė vadovavo Karalienės Mortos mokyklos rinkodarai ir komunikacijai. Anksčiau ji jau yra įgijusi patirties prekybos tinkle „Iki“ – 2021–2022 metais dirbo tinklo komunikacijos skyriuje.
Pasak Nijolės Kvietkauskaitės, prekybos tinklo „Iki“ generalinės direktorės, naujajai „Iki“ komunikacijos vadovei bus patikėta dalis bendrovės strateginių tikslų, tarp kurių – toliau užtikrinti prekybos tinklo lyderystę viešojoje erdvėje.
„Neabejojame, kad įvairiapusė Gintarės patirtis, taip pat platus atsineštas požiūris bei azartas padės auginti „Iki“ pranašumą niekad nemiegančiame ir ypač dinamiškame prekybos sektoriuje. Faktas, kad Gintarė grįžta į „Iki“, taip pat žymi kelis aspektus. Pirmiausia, turėjusi galimybę pažvelgti į tinklo komunikaciją iš šalies, o tuo pačiu puikiai išmanydama prekybos sektorių, šiandien ji gali pasiūlyti naujų požiūrio taškų. Be to, Gintarės pavyzdys įrodo, kad prekybos tinklas „Iki“ yra patraukli vieta dirbti, į kurią iš tiesų norisi grįžti“, – sako N.Kvietkauskaitė.
Savo ruožtu G.Kitovė naujų pareigų imasi nusiteikusi ambicingai.
„Galimybė grįžti į „Iki“ man žymi visapusį pasitikėjimą, kas yra ne tik reikšmingas profesinių kompetencijų įvertinimas, bet ir didžiulė paskata pranokti lūkesčius keliant bei įgyvendinant ambicingus prekybos tinklo tikslus. Esu tikra, kad mano žinios ir sukaupta patirtis svariai pasitarnaus siekiant dar labiau gerinti tinklo įvaizdį viešojoje erdvėje, o ankstesnė pažintis su tinklu bus didelis pranašumas“, – sako naujoji „Iki“ komunikacijos vadovė.
Be kitų organizacijų, G.Kitovė taip pat yra dirbusi su bendrovės „Lietuvos Paštas“ ir žiniasklaidos planavimo agentūros „Inspired UM“ klientų komunikacija.