„Visų pirma, šio operatoriaus žlugimas nepaveikė mūsų veiklos ir planų“, – internetiniame seminare trečiadienį teigė A.Keinytė.
„Situaciją labai gerai suvaldė mūsų partneriai tiekėjai. Dabar mes aktyviai dirbame su kelionių kryptimis, kad atnaujintume savo produktų portfelį ir galimai pasiūlytume naujų produktų, kurie kitiems operatoriams buvo neprieinami dėl jų įsipareigojimų „Thomas Cook“, – sakė ji.
„Thomas Cook“, nepasiekusi susitarimo dėl pagalbos, rugsėjį paskelbė bankrotą, nutraukė visus skrydžius, atšaukė keliones ir viešbučių užsakymus.
Bendrovė privačių investuotojų prašė 200 mln. svarų (227 mln. eurų), kurie jai leistų išvengti žlugimo.
Įmonės bankrotas sugadino maždaug 600 tūkst. Europos žmonių atostogas.