Italijos verslininkai bando visaip įtikti rusams – pagaminti auksiniai „iPhone“ su Vladimiro Putino atvaizdu ir laikrodžiai su Rusijos herbu

Prabangos prekes siūlančios Vakarų Europos bendrovės ieško būdų susigrąžinti klientus – turtingus rusus, prarastus per krizę Ukrainoje. Kaip rašo „Gazeta Wyborcza“, kitaip nei Europos politikai, prabangių prekių ženklų atstovai ne tik neboikotuoja Vladimiro Putino, bet ir Rusijos simbolius išnaudoja rinkodaros tikslais, karštligiškai siekdami gelbėti savo verslus. Naujausias pavyzdys yra auksinis „iPhone“ su V.Putino atvaizdu.
Auksinis telefonas su V.Putino atvaizdu
Auksinis telefonas su V.Putino atvaizdu

Šiuos prabangius telefonus pagamino Italijos bendrovė „Caviar“. Auksinio telefono nugarėlę puošia pats V.Putinas. Telefonai pavadinti „Supremo Putin“ ir kainuoja per 11,5 tūkst. Lt, jie papuošti dar ir Rusijos herbo ereliu bei himno ištrauka.

Toks žaisliukas gali pasirodyti patrauklus turtingiems ir išlepusiems naujiesiems rusams. Tačiau kartu ši prekė simbolizuoja ir gilią krizę, į kurią pateko prabangių prekių gamintojai po to, kai Rusija užpuolė Ukrainą. Jiems neliko nieko kito – tik pataikaujant susigrąžinti turtinguosius klientus į savo parduotuves.

Prabangiose Milano parduotuvės pastaruoju metu dažniausiai ieško darbuotojų – moterų ir merginų – puikiai mokančių rusų kalbą. Panašių pasiūlymų galima rasti ir darbui viešbučiuose, restoranuose, prabangaus nekilnojamojo turto pardavimo srityje ir pan.

Nuo XXI amžiaus pradžios rusai taip pamėgo Apeninų pusiasalį, kad patys italai savo šalį kartais pavadina „turtingų rusų ir vargšų italų šalimi“. Ir tai nėra netiesa – būtent į italų kišenes plaukia didžiuliai rusų pinigų srautai.

Nuo XXI amžiaus pradžios rusai taip pamėgo Apeninų pusiasalį, kad patys italai savo šalį kartais pavadina „turtingų rusų ir vargšų italų kraštu“. Ir tai esą nėra netiesa – būtent į italų kišenes plaukia didžiuliai rusų pinigų srautai.

Tačiau pirkiniai už kelis tūkstančius eurų tėra pramogų neturtingiausiems iš turtingųjų.

Kiti po Italiją keliauja išnuomotais automobiliais, jachtomis ar malūnsparniai, kurių nuomos valanda kainuoja kelis tūkstančius eurų.

Turtingiausieji perka salas, viduramžių pilis ir dvarus, jų Italijoje netrūksta. Italų ir rusų draugystės simbolis yra geri santykiai tarp buvusio Italijos premjero Silvio Berlusconio ir V.Putino.

Skaičiuojama, kad rusai nuperka apie 2 proc. prabangių prekių pasaulyje – dauguma jų įsigyjama Italijoje ir Prancūzijoje.

Tačiau Rusijos kurstomas karas Rytų Ukrainoje lėmė, kad rusai kitomis akimis pasižiūrėjo į Vakarų Europą. Jiems atrodo, kad Vakarų spauda juodina galingąjį Rusijos vadovą, kuris tik siekia šaliai sugrąžinti buvusią galybę, be to, Europa pritaikė įvairių sankcijų rusams. Tad apsipirkimo bumas Italijoje nuslūgo. Ir tai negalėjo neturėti įtakos verslininkams šioje šalyje.

Vienos firmos tvirtina ketinančios tiesiog laukti, kol krizė baigsis. Kitos ieško būdų gelbėti savo turtą. Vienas tokių ir yra žaidimas rusų tautiniais jausmais bei meile V.Putinui. Taip bandoma savo turtingiems klientams įrodyti, kad nors Europa boikotuoja V.Putiną, jie gerbia ir Rusiją, ir jo prezidentą.

Vienos firmos tvirtina ketinančios tiesiog laukti, kol krizė baigsis. Kitos – ieško būdų gelbėti savo turtą. 

Prabangių laikrodžių gamintojai išleido serijas gaminių, skirtų tik Rusijos rinkai arba rusų klientams Vakarų Europoje.

Specialusis auksinis „iPhone“ su V.Putino portretu yra puikus tokios rinkodaros pavyzdys. Tačiau ne vienintelis.

Tarkim, kovo pabaigoje CVSTOS išleido laikrodžių liniją „Didžiuojuosi būdamas rusas“ su Rusijos herbu. Šituos laikrodžius reklamavo pats Gerardas Depardieu, ir tai itin papiktino prancūzus.

Kita laikrodžių gamintoja savo gaminius papuošė Soboro Raudonoje aikštėje vaizdu, dar viena – Rusijos vėliavos spalvomis, tiesa, abu šie modeliai pasirodė dar iki Rusijos invazijos į Ukrainą.

Ar toks pataikavimas rusams pasiteisins, paaiškės jau po kelių mėnesių, kai bendrovės pateiks savo finansinius rezultatus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis