„AD Baltic“ generalinio direktoriaus Vaido Sitkos teigimu, dėl pasaulinės pandemijos ir su karantinu susijusių ribojimų jo vadovaujama įmonė susidūrė su daugybe skirtingų iššūkių.
Pasak jo, tiek prekybos ribojimas, tiek bendras vartojimo šokas ar staigiai įsitvirtinęs nuotolinis darbas apribojo bendrą automobilių įjudėjimą, o tai lėmė kritusią bendrovės apyvartą. Ji 2020 m. pirmąjį ketvirtį smuko apie 16 procentų.
„Susidūrę su sunkumais iškart ėmėmės tikslinių priemonių, kurios padėjo užtikrinti įmonės likvidumą: pradėjome intensyvų prekių išpardavimą, išlaikėme visus darbuotojus, persiderėjome dalį tiekimo sąlygų ir kt.
Nors šios priemonės yra veiksmingos, o įmonės rezultatai artėja link priešpandeminio lygio, dėl laikinai kritusių pardavimų atsiradęs papildomas apyvartinio kapitalo poreikis privertė priimti sprendimą – ar mažinti verslo ambicijas, ar diversifikuoti finansavimo šaltinius ir per trumpą laiką atstatyti likvidumą, tęsti investicijas bei užtikrinti įmonės spartų ikipandeminį augimą“, – sako V.Sitka.
Anot VIVA generalinio direktoriaus Dainiaus Vilčinsko, nuo pat nepriklausomybės pradžios veikianti „AD Baltic“ yra sukaupusi didžiulę patirtį bei užima reikšmingą rinkos dalį. Jo teigimu, įmonei suteiktas finansavimas padės subalansuoti finansinius srautus ir toliau tęsti užsibrėžtų verslo tikslų siekimą.
„Pastaruoju metu įmonės pajamos auga, gerėja pelningumas, didėja ir darbuotojų skaičius. Taip pat įmonėje šiuo metu yra tęsiami struktūros pokyčiai, siekiant atskirti veiklos sritis ir tokiu būdu didinti jos efektyvumą bei skaidrumą. „AD Baltic“ veikla yra itin imli apyvartiniam kapitalui, siekdama teikti greitas ir kokybiškas paslaugas, įmonė privalo palaikyti platų prekių asortimentą. Išpirkę bendrovės obligacijas suteiksime jai daugiau užtikrintumo šiandieninėje rinkoje, įmonė galės sustiprinti apyvartinį kapitalą ir atlikti einamuosius mokėjimus“, – teigia D.Vilčinskas.