„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

​Vardai ant „Coca-Cola“ skardinių pirmą kartą per dešimtmetį padidino limonado pardavimus

Pasirodo, kad viskas, ko reikia, kad pagaliau nutrauktum dešimt metų smukusius pardavimus, reikia ant skardinių ir buteliukų užrašyti žmonių vardus, „Wall Street Journal“ informaciją perduoda „The Verge“.
„Coca-Cola“
„Coca-Cola“ / „Coca-Cola“ nuotr.

Pardavimus, nors ir nežymiai, bet pavyko padidinti pirmą kartą po vienuolika metų trukusio nuosmukio.

„Coca-Cola“ buteliukai pasirodė esantys tobuli socialiniams tinklams – „Coca–Cola“ buteliukas su žmogaus vardu limonado gėrimą padarė ypatingą, nuotraukos pasklido po socialinius tinklus. Kampanijos metu buvo panaudota apie 250 skirtingų vardų, taip pat mašinos, kurios galėjo atspausdinti kokį tik nori vardą ant etiketės.

VIDEO: Coca-Cola - Share a Coke This Summer (Extended Version)

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs