„Nuo šiol ir klaipėdiečiai galės dar daugiau prekių pamatyti ir įsigyti vietoje. Nors elektroninė prekyba išgyvena bumą, tačiau dalis pirkėjų vis tik nori prekes pačiupinėti gyvai ar pasitarti su konsultantu, kurią geriau rinktis.
Kadangi nebetilpome senose patalpose, persikraustėme į triskart didesnes ir erdvesnes, kad kuo daugiau naujienų galėtume pristatyti savo klientams bei suteikti profesionalių patarimų“, – pasakoja Klaipėdos „Varle.lt“ vadovas Vygandas Rutkauskas.
Į naują vietą persikėlusi Klaipėdos parduotuvė „Varle.lt“ bus patogesnė pirkėjams: lengvesnis privažiavimas, lengviau rasti tiek pačią parduotuvę, tiek parkavimo vietą automobiliui. „Varle.lt“ atidaryta judrioje vietoje, buvusiame Dailės kombinate, šalia "Lidl", "Circle K", Tilžės turgaus, tad tikimasi ir didesnio pirkėjų srauto.
Atsinaujinusi ir išsiplėtusi Klaipėdos „Varle.lt“ parduotuvė sukūrė ir daugiau naujų darbo vietų: priėmė dar 3 naujus darbuotojus. Į naujos parduotuvės įrengimą investuota apie 80 tūkstančių eurų. Atidarymo proga parduotuvė žada pirkėjams daug akcijų ir nuolaidų įvairiausioms prekėms.
Prekybos centrą internete „Varle.lt“ bei 18 franšizinių parduotuvių valdanti bendrovė UAB „Varle“ per 9 šių metų mėnesius pasiekė 65 milijonus eurų apyvartą, arba 12 proc. daugiau nei praėjusiais metais.
Naujų klientų skaičius išaugo 24 proc. o prie marketplace platformos prisijungė dar 270 naujų įmonių.
„Šių metų rezultatai džiugina ir patvirtina, kad esame ne tik Mylimiausia elektroninė parduotuvė Lietuvoje, bet ir patraukli verslo plėtros platforma smulkiam bei vidutiniam verslui auginti pardavimus.
Toliau skatiname verslus jungtis prie marketplace platformos neimdami jokio mėnesinio mokesčio bei pinigus sumokėdami iškart po prekių pardavimo, – sako prekybos centro internete „Varle.lt“ įkūrėjas Marius Butauskas.
– Šiais metais toliau laikomės žemos kainos strategijos, taikome išskirtines sąlygas savo klientams: tęsiame nemokamą prekių pristatymą į paštomatus ir išsimokėjimą per 10 mėnesių be jokio pabrangimo.“
UAB „Varle“ tęsia investicijas į marketplace plėtrą, informacines technologijas, dirbtinį intelektą, gerą klientų patirtį, pristatymo greitį.
Prekių asortimentą išplėtė iki daugiau nei 2,5 milijonų skirtingų prekių.
„Po pandemijos pirkėjai vis labiau linkę taupyti laiką, pirkti internetu, nes tai patogiau, pigiau ir suteikia daug platesnį prekių pasirinkimą. Tačiau vis dar yra didelė dalis pirkėjų, kurie nori prekes atsiimti parduotuvėje“, – pastebėjimais dalinasi M. Butauskas.