Vartojimo kreditų teikėjai dėl Lietuvos banko sprendimų gali netekti daugumos klientų

Vartojimo kreditų teikėjai teigia, kad dėl Lietuvos banko sprendimų griežtinti kreditų išdavimą, atsakingiau vertinant klientų mokumą, bendrovės gali netekti iki 70 proc. klientų, trečiadienį rašo „Verslo žinios“. Tuo tarpu bankų atstovai naująją tvarką sveikina.
Praktikoje yra užfiksuota atvejų, kai ir poros centų uždelstas mokėjimas sutrukdė gauti paskolą.
Paskola

„Dėl 7 proc. piliečių, kurie tapo skolininkais dėl objektyvių priežasčių, kurios nepriklausė nuo aplaidaus įmonių vertinimo, atimti teisę naudotis paslaugomis iš visų 93 proc., aš manau, mažų mažiausia neteisinga“, – teigė Lietuvos vartojimo kreditų asociacijos valdybos pirmininkas Liutauras Valickas. Asociacijos skaičiavimais, 70 proc. vartojimo kreditus teikiančių įmonių klientų negalės naudotis paslaugomis, nes neatitiks Lietuvos banko reikalavimų.

Lietuvos bankų asociacijos prezidentas Stasys Kropas teigia, kad naująja reguliavimo tvarka visų pirma siekiama apginti klientą, ir nėra svarbu, kas vartojimo kreditą teikia – bankas ar specializuota vartojimo kreditų bendrovė. Anot jo, vartojimo paskolos sudaro labai mažą bankų kreditų portfelio dalį ir didesnės įtakos jų finansiniam stabilumui neturi.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis