Vartojimo prekių milžinė „Unilever“ žada gerokai sumažinti plastiko naudojimą

Vartojimo prekių milžinė „Unilever“, kuri gamina, be kita ko, muilus „Dove“ ir arbatas „Lipton“, pirmadienį pareiškė užsibrėžusi tikslą iki 2025 metų perpus sumažinti neperdirbto plastiko naudojimą.
„Unilever“ produktai
„Unilever“ produktai / „Scanpix“/„PA Wire“/„Press Association Images“ nuotr.

Pasak bendrovės generalinio direktoriaus Alano Jope'o, siekiant įgyvendinti šį planą, reikės „iš esmės permąstyti“ pakuotės politiką.

Kad pasiektų šį tikslą, „Unilever“ bendrą naudojamą plastiko kiekį sumažins 100 tūkst. metrinių tonų ir naudos daugiau perdirbto plastiko.

Anksčiau „Unilever“ žadėjo iki 2025 metų užtikrinti, kad visa bendrovės plastikinė pakuotė būtų tinkama pakartotinai naudoti, perdirbti arba kompostuoti, o perdirbtas plastikas sudarytų mažiausiai 25 proc. pakuotėje naudojamų plastiko medžiagų.

Pirmadienį bendrovė taip pat pareiškė, jog užsibrėžė tikslą iki 2025 metų surinkti ir apdoroti daugiau plastikinės pakuotės negu ji parduoda.

„Plastikas turi savo vietą, tačiau ta vieta nėra aplinkoje, – pareiškė A.Jope'as. – Pašalinti plastiko atliekas galime tik veikdami greitai ir visais plastiko ciklo etapais imdamiesi radikalių veiksmų.“

Pasak „Unilever“ vadovo, siekiant naujų tikslų, reikės, be kita ko, „naujų ir novatoriškų pakavimo medžiagų“.

„Unilever“ jau yra pasiūliusi pirkėjams, pavyzdžiui, dantų šepetėlių iš bambuko, daugkartinio naudojimo dėžutėse supakuotų dantų valymo tablečių ir pieštukinių dezodorantų kartoninėje pakuotėje.

Visgi Didžiosios Britanijos ir Nyderlandų milžinė pripažįsta, jog kasmet pagamina apie 700 tūkst. metrinių tonų plastikinės pakuotės.

Ekspertai sako, jog į pasaulio vandenynus kasmet patenka maždaug 9 mln. tonų (8 mln. metrinių tonų) plastiko atliekų, įskaitant plastmasinius butelius, maišelius, žaislus ir kitus daiktus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis