Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Vartotojų aljansas inicijuoja ieškinį dėl paviešintų „CityBee“ klientų duomenų

Vartotojų aljansas antradienį inicijuoja teisminį ginčą dėl nutekintų automobilių dalijimosi bendrovės „CityBee“ klientų duomenų – aljansas pradėjo rinkti nukentėjusiųjų pareiškimus dėl grupinio ieškinio bendrovei. Pasak iniciatorių, sėkmės atveju besikreipiantys galėtų tikėtis 300 eurų kompensacijos.
„Citybee“
„Citybee“ / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.
Temos: 1 „CityBee“

Pasak Vartotojų aljanso viceprezidento Ryčio Jokubausko, nukentėjusiųjų asmenų grupę planuojama rinkti iki liepos 4 dienos, o mažiausias grupiniam ieškiniui būtinas žmonių skaičius – 20.

„Iki šiol mes buvome sulaukę apie tūkstančio žmonių susidomėjimo. Grupėje dar jų nėra, tačiau antradienį atsirado galimybė oficialiai registruotis, nes iki šiol rengėme tik technines priemones ir jungtis prie kolektyvinio ieškinio nebuvo galimybės“, – BNS sakė R.Jokubauskas.

Anot jo, kiekvienas bylos dalyvis sėkmės atveju galėtų tikėtis 300 eurų kompensacijos, tačiau bus nuskaičiuotas 20 proc. vadinamasis sėkmės mokestis.

„Taip būtų sufinansuotas pats bylinėjimas, nes dabar visas pasiruošimo šiam bylinėjimuisi išlaidas dengiame iš kitų šaltinių“, – sakė aljanso atstovas.

2021 metų vasarį pranešta, kad nusikaltėliai viename iš kibernetinių įsilaužėlių pamėgtų forumų paskelbė apie 110 tūkst. „CityBee“ klientų duomenis – vardus, telefono numerius, e. pašto adresus, asmens kodus, gyvenamosios vietos adresus, vairuotojų pažymėjimo numerius bei užkoduotus slaptažodžius.

Nacionalinis kibernetinio saugumo centras (NKSC) atlikęs tyrimą konstatavo, kad duomenys galėjo būti paviešinti dėl netinkamo debesijos paslaugų administravimo.

BNS kalbinti teisės ekspertai tuomet teigė, kad ieškinys galėtų būti tenkinamas tik įrodžius, kad „CityBee“ su klientų asmeniniais duomenimis elgėsi neapdariai.

„CityBee“ veikia Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje ir Lenkijoje. Bendrovės valdomą automobilių parką sudaro daugiau nei 2 tūkst. transporto priemonių, įmonė turi daugiau kaip 750 tūkst. registruotų klientų bazę.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos