Įlūžo durys
Į 15min kreipėsi Erika pasakodama, kaip nudegė tuomet, kai praėjusių metų rugpjūtį sumanė pasikeisti labai senas ir susidėvėjusias duris naujomis.
„Įmonė „Aldasa“ pakeitė duris ir, kaip matyti nuotraukose, sumontavo ant kaladėlių atraižų. Žinoma, iš kaladėlių sukrauti bokštai nugriuvo, tad mano durys įlūžo... Kreipiausi pagalbos į „Aldasa“, kad sutvarkytų savo broką, tačiau jie nesileido į kalbas. Tuomet kreipiausi į VVTAT, tačiau net ir po tarnybos specialistų priimtų išvadų, įmonė nesivargina sutvarkyti savo meistrų atsainiai atlikto darbo“, – pasakojo Erika.
Tuo tarpu „Aldasa“ 15min komentavo, kad vartotojų teisės trūkumų šarvuotų durų kokybei nenustatė, o priekaištų turėjo tik papildomai durų apdailos detalei. Įmonė taip pat tvirtino, kad sutvarkyti durų neatsisakė – meistrų esą negalėjo priimti pati klientė.
15min pasidomėjo, ką daryti klientams, kurie net po VVTAT sprendimo nesusitaria su įmonėmis bei kokios sankcijos gresia bendrovėms, nepaisančioms VVTAT sprendimo.