„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

VCUP logotipas tapo teisminių ginčų objektu

Prieš daugiau nei dešimt metų sukurtas prekybos centro Vilniaus centrinė universalinė parduotuvė (VCUP) logotipas tapo teisminių ginčų objektu – Lietuvos dizainerių sąjungos pirmininkas Tautvydas Kaltenis kreipėsi į Vilniaus apygardos teismą prašydamas pripažinti šio prekės ženklo autorystę jam, priteisti 128 tūkst. litų ir 10 tūkst. litų neturtinės žalos, rašo portalas delfi.lt.
VCUP
VCUP / Andriaus Ufarto/BFL nuotr.

„Praradau viltį susitarti taikiai, kadangi mano darbas kuriant logotipą liko neapmokėtas, o bandymas išspręsti klausimą taikiai truko pernelyg ilgai. Jie kvestionuoja mano autorystę, tai yra pagrindinis mūsų ginčo objektas“, – portalui sakė jis.

VCUP atstovaujantis advokatas Andrius Iškauskas tvirtina, kad prekybos centras buvo pasirašęs sutartis su „Nada Focus“ ir su šia įmone buvo atsiskaityta.

Tuo metu T. Kaltenis vadovavo savo įmonei „Nada Focus“, kuri šiuo metu yra likviduota Prisimindamas to meto įvykius jis pasakoja, kad 2003 metais rekonstruojant VCUP prekybos centro vadovybė užsakė sukurti ženklus ant stogo, tačiau paties prekės ženklo jie neturėjo.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“