Vegetariškus mėsainius siūlančios „Beyond Meat“ pajamos trečiąjį ketvirtį išaugo 250 proc.

Mėsos pakaitalų iš daržovių gamintoja, amerikiečių bendrovė „Beyond Meat“ pranešė apie trečiąjį ketvirtį uždirbtą pelną ir daugiau nei tris kartus didesnes pajamas.
Vegetariškas mėsainis
Vegetariškas mėsainis

Kaip rašoma „Beyond Meat“ pranešime spaudai, bendrovės grynasis pelnas liepos–rugsėjo mėnesiais buvo 4,1 mln. JAV dolerių, arba 0,06 JAV dolerio vienai akcijai, palyginti su 9,3 mln. JAV dolerių, arba 1,45 JAV dolerio vienai akcijai grynuoju pelnu tuo pačiu laikotarpiu metais anksčiau.

„Beyond Meat“ pajamos šių metų trečiąjį ketvirtį išaugo 250 proc. iki 91,96 mln. JAV dolerių. Praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu bendrovė gavo 26,28 mln. JAV dolerių pajamų.

„FactSet“ apklaustų analitikų vidutinė prognozė numatė pelną, siekiantį 0,04 JAV dolerio vienai akcijai, ir 82,2 JAV dolerių siekiančias pajamas.

Bendrovė pagerino savo metinę prognozę – dabar ji tikisi, kad 2019 metais pajamos sieks 265–275 mln. JAV dolerių.

Anksčiau buvo prognozuojama, kad „Beyond Meat“ pajamos viršys 240 mln. JAV dolerių.

Pakoreguotas pelnas iki mokesčių, palūkanų ir amortizacijos atskaičiavimų (EBITDA), pagal prognozę, bus apie 20 mln. JAV dolerių.

Bendrovė neteikia grynojo pelno prognozės.

Gegužės mėnesį „Beyond Meat“ surengė sėkmingiausią JAV debiutą per du dešimtmečius – jos akcijų vertė, palyginti su pradinio pasiūlymo kaina, piko metu išaugo beveik tris kartus. Po pirmosios prekybos sesijos „Beyond Meat“ akcijų kaina pakilo 163 proc. ir siekė 65,75 JAV dolerio.

Nepaisant finansinių rezultatų, kurie viršijo lūkesčius, „Beyond Meat“ akcijos per preliminarią prekybą antradienį atpigo maždaug 11 proc., nes pasibaigė akcijų pardavimo investuotojams, kurie investavo į bendrovės vertybinius popierius iki pirminio viešo akcijų platinimo (IPO), apribojimo laikotarpis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis