„Vėliava, puošianti namus per valstybines šventes, jau nėra tiesiog būtinybė. Akivaizdu, kad mūsų šalies gyventojams trispalve papuošti namus yra labai svarbu. Pardavimai rodo, kad, atšilus orams, pavasarį, net daugiabučių gyventojai vis dažniau išsikelia trispalves ir be progų, taip pat vėliavas kelia per svarbesnes sporto varžybas“, – pranešime spaudai sako UAB „Kesko Senukai Lithuania“ komunikacijos vadovė Simona Liaudanskytė.
Pasak S. Liaudanskytės, vėliavų pardavimų augimas pastebimas jau dešimtmetį, tačiau šiųmečiai rezultatai nustebino: palyginus su praėjusių metų prieššventiniu laikotarpiu, prekyba didelėmis vėliavomis išaugo trečdaliu.
Anot jos, didžiausi vėliavų pardavimai tradiciškai fiksuojami prieš Sausio 13-ąją, Vasario 16-ąją, Kovo 11-ąją ir Liepos 6-ąją. Daugiausiai – net 10 kartų daugiau nei per įprastas dienas – vėliavų nuperkama prieš Vasario 16-ąją.
Anksčiau vėliavas dažniau pirkdavo įstaigų atstovai, o dabar jas labiausiai perka individualių namų gyventojai.
Per valstybines šventes daugiausiai parduodama didelių vėliavų, jų kotų ir mažų pastatomųjų vėliavėlių, kurias dažniausiai perka mokyklos ir vaikų darželiai.
„Populiarios vėliavos ir sporto rungtynių metu, tačiau automobilius puošiančių trispalvių paklausa yra gerokai sumažėjusi. Jų pardavimai kasmet mažėjo – arba gyventojai jų turi pakankamai, arba puošti transporto priemonę jau tampa nebemadinga“, – sakė S. Liaudanskytė.