Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Venipak“ vartotojams teikiamų paslaugų krepšelį išaugino iki 45 procentų

Tarptautinė siuntų kompanija „Venipak“ per daugiau nei metus pandemijos savo privatiems vartotojams teikiamų paslaugų krepšelį bendrame pajamų sraute išaugino nuo 15-20 iki 45 procentų ir ketina išlaikyti panašias augimo tendencijas. Siekiant šio tikslo įmonių grupė sparčiai stiprina e. komercijos parduotuvėms teikiamas paslaugas, automatizuoja turimus sandėlius.
„Venipak“
„Venipak“ / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Per metus kardinaliai pasikeitusios verslo sąlygos lėmė būtinybę požiūrį į savo vykdomą veiklą keisti ir „paskutinės mylios“ pristatymo paslaugą teikiančioms bendrovėms. Tarptautinė siuntų kompanija „Venipak“, iki tol 80 proc. paslaugų dalį teikusi verslo klientams, per pandemijos laikotarpį pajamas iš privačių klientų aptarnavimo padidino iki 45 procentų.

Sėkminga strateginė įmonių grupės transformacija ne tik kompensavo paslaugų verslui susitraukimą, bet ir iki šios dienos leidžia išlaikyti veržlų įmonės pajamų augimo tempą, kuris kelis pastaruosius metus buvo apie 20-25 procentus.

„Strateginiai pokyčiai apibrėžė korekcijas įmonės veikloje: atlikome detalią procesų analizę, investavome į paštomatų ir siuntų atsiėmimo taškų plėtrą. Šios priemonės iki pat dabar padeda tinkamai atliepti pasikeitusį darbo pobūdį: lyginant su ikipandeminiu laikotarpiu, siuntiniai gerokai pasmulkėjo, dažniau tenka lankytis miegamuosiuose miestų rajonuose. Skiriame gerokai daugiau dėmesio kurjerių apmokymams, todėl tebesilaikant didelėms darbų apimtims, gebame išlaikyti fokusą ties aukštu paslaugų kokybės lygiu“, – sakė „Venipak“ įmonių grupės generalinis direktorius Justas Šablinskas.

Įvertinus tai, jog rinkos analitikai prognozuoja ir toliau augsiančią e.komercijos rinką bei stiprėsiantį polinkį vis dažniau apsipirkinėti internetu, siuntų kompanija ir toliau numato itin spartų augimą gabenant siuntinius privatiems klientams.

Anot J.Šablinsko, vienas iš žingsnių stiprinant e. komercijos įmonių aptarnavimo frontą, o drauge su juo – ir privačių klientų patirtį, yra investicijos į „Fulfilment“ paslaugas; tuomet siuntų bendrovė ne perveža siuntinius nuo parduotuvės durų iki kliento durų, tačiau priima, sandėliuoja, ženklina, supakuoja bei išsiunčia pardavėjo prekes iš savo sandėlio.

E. prekybininkų, besinaudojančių tokiais sandėliais, darbą smarkiai palengvina integracija su „Venipak“ sandėlio valdymo sistemomis: ji suteikia galimybę pardavėjui realiu laiku matyti prekių likučius savo parduotuvėje, stebėti užsakymų vykdymo eigą, gauti ataskaitas apie atliktus darbus, sekti pardavimo tendencijas. Pirkėjui ši integracija yra naudinga dėl to, kad jo pasirinktas prekes „Fulfilment“ centras gali pradėti pakuoti iškart po užsakymo patvirtinimo.

„Tokio pobūdžio paslaugos suteikia galimybę gerokai pagreitinti prekių gabenimo procesą ir taip pat pagerinti pirkėjo patirtį. Tačiau iššūkių „Fulfilment“ paslaugos stiprinimui kelia ne tik ribotas sandėlių plotas, bet ir ieškojimas būdų, kaip greitai ir be klaidų paruošti prekes siuntimui. Bendrovė optimizuoja jau turimų sandėlių išnaudojimą ir į moderniausių automatizacijos procesų diegimą investuoja 1,5 mln. eurų. Šie patobulinimai leis tokiame pačiame sandėlio plote kur kas greičiau ir kokybiškiau aptarnauti iki 50 proc. didesnį e.komercija užsiimančių klientų kiekį“, – tvirtino J.Šablinskas.

E. komercijos įmonėms teikiamų paslaugų apimtį bei patrauklumą smarkiai išplės ir Lenkijoje, ties Varšuva atidaromas „Fulfilment“ paslaugų sandėlis, kuris leis Baltijos šalių įmonėms būti gerokai arčiau platesnės Europos rinkos.

Dėl e. komercijos populiarėjimo bei siuntų gavėjų noro prekes atsiimti kuo arčiau namų, įmonių grupė per šiuos metus į į paštomatų tinklo plėtrą investuos 3 mln. eurų. Daugiausiai – Latvijoje, kur paštomatų tinklą norima išplėsti iki 200 vienetų, ir Lietuvoje, kur iki metų pabaigos planuojama išvystyti 160 paštomatų tinklą.

Kartu siuntų tarnyba didina ir kitų teikiamų paslaugų spektrą. Balandžio pabaigoje pradėta teikti patobulinta prekių grąžinimo paslauga, taip pat klientams siūlomas siuntų gabenimas oru.

„Nuolatinės investicijos į plėtrą, įmonės infrastruktūros ir klientams teikiamų paslaugų tobulinimą yra būtinos siekiant atitikti šiandienos rinkos poreikius ir pasirengti tam, ko rinka pareikalaus rytoj. Tik stiprindami savo pajėgumus gebėsime patenkinti klientų lūkesčius itin konkurencingoje rinkoje ir išlaikyti veržlų įmonės augimą, kuris jau kelis pastaruosius metus iš eilės yra didesnis nei 20 procentų“, – teigė įmonių grupės vadovas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai