„Verizon“ pranešė parduosianti „Yahoo“ ir AOL už 5 mlrd. JAV dolerių

JAV telekomunikacijų operatorė „Verizon“ pirmadienį paskelbė parduodanti „Yahoo“ ir AOL privataus kapitalo įmonei už 5 mlrd. JAV dolerių, atsisakydama su žiniasklaida susijusių ambicijų.
„Yahoo“
„Yahoo“ / AFP/„Scanpix“ nuotr.
Temos: 2 Yahoo! Sandoris

Sandoris su „Apollo Global Management“ taip pat apims visą padalinį „Verizon Media“, įskaitant abiejų prekių ženklų reklamos technologijų skyrius.

„Verizon“ pasiliks 10 proc. bendrovės, kuriai toliau vadovaus Guru Gowrappanas, akcijų, sakoma bendrovės pranešime.

2017 metais „Verizon“ įsigijo „Yahoo“ už maždaug 4,5 mlrd. JAV dolerių, tuomet sujungė bendrovę su savo padaliniu AOL – dar viena ankstyvojo interneto eros žvaigžde, kurią „Verizon“ įsigijo 2015-aisiais.

Tiek AOL, tiek „Yahoo“ prarado patrauklumą ir aukštą rinkos vertinimą, kai interneto vartotojai perėjo prie naujesnių platformų, tokių kaip „Google“ ir „Facebook“.

„Džiaugiamės galėdami padėti išnaudoti didžiulį „Yahoo“ potencialą ir neprilygstamą prekių ženklų rinkinį“, – teigė „Apollo“ privataus kapitalo partneris Reedas Raymanas.

„Mes labai gerbiame ir žavimės puikiu darbu ir pažanga, kurią per pastaruosius kelerius metus padarė visa organizacija, ir tikimės, kad galėsime dirbti su Guru, jo talentinga komanda bei „Verizon“ partneriais, kad paspartintume „Yahoo“ augimą artimiausiu metu“, – pridūrė jis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis