Vasara „be krepšinio“: kaip Olimpiadą praleisiančią rinktinę vertina rėmėjai?

Lietuvos vyrų krepšinio rinktinės rungtynių ciklas šiais metais buvo gerokai trumpesnis nei įprastai – šalies sporto pasididžiavimu vadinama rinktinė pirmą kartą per Nepriklausomybės atkūrimo laikotarpį nepateko į Olimpines žaidynes. Tai gerokai sutrumpino ir tikėtą naudą jos rėmėjams. Vis dėlto ar kartu su krepšininkais pralaimėjo ir rinktinės partneriai, tiksliai pasakyti sudėtinga
Jonas Valančiūnas ir Domantas Sabonis
Rokas Giedraitis / Roko Lukoševičiaus / 15min nuotr.

Vasariškas rinktinių krepšinis yra visuomet mėgstamas žiūrovų ir reklamdavių. Tuo galėjome įsitikinti ir liepą – tyrimų bendrovės „Kantar“ duomenimis, šių metų atrankos į Olimpines žaidynes rungtynes vidutiniškai žiūrėjo 9 proc. televizorius turinčių Lietuvos gyventojų. Svarbiausias turnyro rungtynes su Slovėnija stebėjo 12,38 proc. žiūrovų. Tai – geras rezultatas, kadangi pagrindinių kanalų populiariausias laidas įprastai stebi apie 8-9 proc. žiūrovų.

Susidomėjimas greičiausiai būtų dar labiau pakilęs didėjant rungtynių svarbai – pavyzdžiui, 2019 m. „Kantar“ duomenimis, Lietuvių rinktinės rungtynes Pasaulio krepšinio čempionate iš viso stebėjo 1,3 milijono šalies gyventojų, t.y. apie pusę visų potencialių žiūrovų.

Tačiau svarbiausias rungtynes Lietuva pralaimėjo, todėl Tokijo olimpinėse žaidynėse jai varžytis nebeteks. Jei mūsų rinktinė būtų laimėjusi, krepšinio mėgėjai būtų galėję tikėtis išvysti dar mažiausiai trejas, o pasiekus pusfinalį – papildomas trejas rungtynes, kurios tradiciškai turėjo kelti didelį fanų susidomėjimą.

Be to, prieš Olimpiadą komanda greičiausiai būtų sužaidusi ir kelias kontrolines varžybas.

Reklamdaviai turėjo trinti rankomis. Į dešimties minučių periodus suskaidytos ir minutės pertraukėlių kupinos krepšinio rungtynės, lyginant su, pavyzdžiui, futbolu, verslams yra patrauklesnės, nes leidžia transliacijų metu parodyti daugiau reklamos siužetų.

Tačiau įvyko tai, kas įvyko ir tradicinė Lietuvos krepšinio vasara gerokai sutrumpėjo. To nesitikėjo nei krepšininkai, nei fanai, nei rinktinės rėmėjai. Lietuvos rinktinė iki šiol tarsi būdavo pakankamai saugus variantas reklamuoti savo produkciją vietinei auditorijai, nes ji dalyvaudavo praktiškai visuose Europos, Pasaulio krepšinio čempionatuose ir Olimpinėse žaidynėse.

Žiūrint iš šalies, ypatingai Lietuvos rinktinės generalinio rėmėjo pozicijos debiutas galėjo apkarsti gėrimų gamintojui „Kalnapilio-Tauro“ grupei.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis