Tačiau žmogui reikia žmogaus ir žmogiškumas išlieka svarbus net skaitmeniniame amžiuje – tuo neabejoja ir 15min svečiai.
Antradienį 15min studijoje apie žmogiškumo vaidmenį technologijų pasaulyje ir jo reikšmę eiliniam vartotojui pasakojo „Triple O Consulting“ konsultantė ir partnerė Laura Rimkutė bei įmonės „Interneto vizija“ klientų aptarnavimo skyriaus vadovas Gintaras Skridulis.
„Gyvename laikais, kai turime daug galimybių į savo gyvenimą įsileisti vis daugiau technologijų, tačiau atsiranda dvigubas efektas: dėmesį nukreipiame į technologijas, bendravimą per technologijas, tačiau tuo pačiu auga ir bendravimo trūkumas, tam uždedame vis didesnę vertę“, – studijoje sakė L.Rimkutė.
Ir nors atrodytų, kad jauni žmonės vis dažniau patys ieško atsakymų pasinaudodami technologijomis, o vyresniems tas vadinamas gyvas kontaktas – gerokai svarbesnis, tai esą tėra tik mitas.
Pasak pašnėkovės, ir jaunoji, ir vidurinioji karta taip pat vertina žmogišką kontaktą, ryšį ir yra linkę jį turėti klientų aptarnavimo kontekste. „Bazinių poreikių negalime atsisakyti, bendravimas yra svarbus ir jaunajai kartai, jis negali dingti“, – sakė L.Rimkutė.
Tą patvirtina ir klientus telefonu konsultuojančios įmonės „Interneto vizija“ atstovas G.Skridulis. Jo teigimu pokalbiai telefonu, nepaisant amžiau, nepraranda aktualumo.
„Neišvengiamai klausimai kartojasi, tačiau jų būna įvairiausių. Ir čia informacijos negalima surašyti nuo A iki Z, reikia dėti pastangų, ir net patyrusiam specialistui gali kilti iššūkių, kaip tą klausimą išspręsti“, – kalbėjo G.Skridulis.
15min studijoje pašnekovas pasidalino ir vertingais patarimais, ką reiktų žinoti planuojantiems susikurti domeną: nuo ko pradėti, kaip išsirinkti tinkamiausią.
Pokalbio įrašą žiūrėkite čia: