Verslininkas A.Rakauskas įsigijo prabangų lėktuvą

Didžiausio Baltijos šalyse statybos, remonto ir buities prekių tinklo „Kesko Senukai“ bendrasavininkis Artūras Rakauskas per estišką įmonę įsigijo prabangų lėktuvą „Embraer 135BJ“.
Embraer lėktuvas
„Embraer“ lėktuvas / „Scanpix“ nuotr.

Vilniaus oro uoste neseniai pastebėtas stovintis prabangus reaktyvinis verslo klasės „Embraer 135BJ“ lėktuvas, ant kurio uodegos puikuojasi inicialai „AR“.

Kaip išsiaiškino 15min, tai verslininko Artūro Rakausko, remonto ir buities prekių „Kesko Senukai“ bendrasavininkio, naujas pirkinys.

„Scanpix“ nuotr./Lėktuvas „Embraer“
„Scanpix“ nuotr./Lėktuvas „Embraer“

Estijos civilinės aviacijos tarnybos duomenimis, šio lėktuvo savininkė – Estijoje registruota įmonė „LGC Investment OÜ“. Paieškojus apie šią bendrovę informacijos internete matyti, kad kaip kontaktinis įmonės asmuo nurodyta Simona Vinčaitytė. Lietuvos registrų centro duomenimis, ji vadovauja A.Rakausko valdomai bendrovei „SSPC“ ir kitiems šio verslininko verslams.

Šią informaciją 15min patikrino ir oficialiuose šaltiniuose. Iš Estijos įmonių registrų centro 15min gautuose bendrovės „LGC Investment OÜ“ dokumentuose nurodyta, kad netiesioginis įmonės savininkas – Artūras Rakauskas.

15min šią savaitę nepavyko susisiekti su A.Rakausku. Tuo tarpu S.Vinčaitytė atsisakė komentuoti su A.Rakausku susijusios įmonės pirkinį.

„Aš dirbu ne vienoje įmonėje ir konfidencialumo sutartis man neleidžia nieko komentuoti apie jokią komercinę veiklą. Atleiskit, negaliu nieko komentuoti“, – 15min sakė S.Vinčaitytė.

„Kesko Senukai“ nuotr./„Kesko Senukai“ prezidentas Artūras Rakauskas
„Kesko Senukai“ nuotr./„Kesko Senukai“ prezidentas Artūras Rakauskas

Lėktuvą verslininkas greičiausiai įsigijo neseniai, nes rudenį darytose šio lėktuvo nuotraukose inicialų „AR“ dar nebuvo matyti, o lėktuvas priklausė vienai „ofšorinei“ kompanijai.

Kainuoja milijonus eurų

2008 metais pagamintas reaktyvinis lėktuvas talpina iki 13 keleivių, o vidus dvelkia prabanga – plačios ir patogiai išsitiesiančios sėdynės aptrauktos šviesia oda, lėktuve įrengta sofa, virtuvėlė su viršutinėmis lentynomis, pro kurių stiklines duris matyti išdėliotos taurės.

Panagrinėjus skelbimus galima susidaryti įspūdį, kad tokio lėktuvo kaina rinkoje gali svyruoti nuo 7 iki keliolikos milijonų eurų.

Skaičiuojama, kad intensyviai naudojant, pavyzdžiui, skraidant nuo 200 iki 400 valandų per metus, tokio lėktuvo išlaikymas, įtraukiant kuro kainą, skrydžio operatorių sąnaudas gali viršyti milijoną eurų.

Su tėvu atsidalijo verslus

Artūras Rakauskas – žinomo kauniečio verslininko, „Kesko Senukai“ prekybos tinklo įkūrėjo Augustino Rakausko sūnus.

Irmanto Gelūno / 15min nuotr./
Irmanto Gelūno / 15min nuotr./

Beveik prieš metus verslininkai atsidalijo iki tol kartu vystytus verslus. Artūras Rakauskas iš tėvo perpirko „Kesko Senukai“ akcijas ir šiuo metu valdo 50 proc. įmonės akcijų – likusi dalis sutelkta Suomijos korporacijos „Kesko“ rankose.

Artūrui Rakauskui taip pat priklauso „SSPC“ ir kitos bendrovės.

Tuo tarpu Augustinas Rakauskas yra nekilnojamojo turto įmonių „Baltic RED“ ir „Baltic Shopping Centers“, valdančių prekybos centrus „Mega“, „Banginis“ ir kitus NT objektus, poilsio centro „Harmony Park“ savininkas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų