Pasak UAB „Priceon“ atstovo Tomo Gudžiausko, nauji resursai yra skirti technologinėms inovacijoms, leisiančioms atnaujinti bei suasmeninti kainų ir akcijų sistemą pagal unikalius vartotojų poreikius.
„Per šiuos metus mūsų sistema tapo tikra sėkmės istorija. Šį pavasarį interneto vartotojų buvome tituluoti "Metų startu", o šiuo metu plečiame sistemos galimybes ir ruošiamės kokybiškam startui užsienyje. Dabartiniai prioritetai – sistemos patogumas, kainų informacijos aktualizavimas bei suasmeninimas pagal skirtingus vartotojų lūkesčius. Sustiprintas finansinis užnugaris padės juos dar geriau realizuoti“, – teigia jis.
Kompanijos atstovai jau artimiausiu metu partneriams ir visuomenei pristatys naujas optimizuotos sistemos galimybes.
Projekto atstovų teigimu, tai – ne paskutinės investicijos į bendrovės plėtrą. Preliminariais duomenimis, papildomų įplaukų kompanija tikisi 2013 m. pabaigoje, žengiant į Ispanijos ir Rusijos rinkas.