Kontrolieriai alkoholio verslą guja iš socialinių tinklų: spaudžia pasikeisti logotipus, ištrinti įrašus

Prieš keletą metų gerokai sugriežtinus alkoholio reklamos tvarką, alkoholinių gėrimų sektoriui teko susitaikyti su naujais reikalavimais. Daugelis verslų prie jų prisitaikė, tačiau dabar dalis skundžiasi ir vėl padidėjusiu Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamento (NTAKD) dėmesiu – kontrolieriai nusitaikė į socialinių tinklų paskyras, tad kai kurie verslininkai jas net ištrynė. Tuo tarpu departamento atstovai sako besivadovaujantys įstatymu.
Alkoholio reklama Facebook'e
Alkoholio reklama Facebook'e / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Įmonė „Naminė Pelėda“, kuriai priklauso prekės ženklas „Vyno klubas“, užsiima vyno ir kitų gėrimų importu, prekyba, taip pat gėrimų vartojimo edukacija. Jai vadovauja viešojoje erdvėje gerai žinomi verslininkai Rasa ir Arūnas Starkai. Kaip ir daugelis įmonių, taip ir ši savo komunikaciją vykdo socialiniuose tinkluose.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų