Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Kontrolieriai alkoholio verslą guja iš socialinių tinklų: spaudžia pasikeisti logotipus, ištrinti įrašus

Prieš keletą metų gerokai sugriežtinus alkoholio reklamos tvarką, alkoholinių gėrimų sektoriui teko susitaikyti su naujais reikalavimais. Daugelis verslų prie jų prisitaikė, tačiau dabar dalis skundžiasi ir vėl padidėjusiu Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamento (NTAKD) dėmesiu – kontrolieriai nusitaikė į socialinių tinklų paskyras, tad kai kurie verslininkai jas net ištrynė. Tuo tarpu departamento atstovai sako besivadovaujantys įstatymu.
Alkoholio reklama Facebook'e
Alkoholio reklama Facebook'e / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Įmonė „Naminė Pelėda“, kuriai priklauso prekės ženklas „Vyno klubas“, užsiima vyno ir kitų gėrimų importu, prekyba, taip pat gėrimų vartojimo edukacija. Jai vadovauja viešojoje erdvėje gerai žinomi verslininkai Rasa ir Arūnas Starkai. Kaip ir daugelis įmonių, taip ir ši savo komunikaciją vykdo socialiniuose tinkluose.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs