Konkurencijos taryba antradienį suteikė leidimą sandoriui.
„Įvertinusi su sandoriu susijusias aplinkybes, Konkurencijos taryba konstatavo, kad dėl numatomos vykdyti koncentracijos nebus sukurta ar sustiprinta dominuojanti padėtis, ar itin apribota konkurencija atitinkamose rinkose“, – rašoma Konkurencijos tarybos pranešime spaudai.
Registrų centro duomenimis, šiuo metu „Gargždų geležinkelio“ akcijas valdo I.Udovickio kontroliuojama Klaipėdos krovos kompanija Birių krovinių terminalas (BKT), Jurgita Nguyen, Irena Martinkienė ir Arūnas Grikšas.
„Gargždų geležinkelis“ turi per 20 lokomotyvų, tinkamų manevriniams darbams Klaipėdos uoste. Teisę vežti krovinius geležinkelių transportu Lietuvoje „Gargždų geležinkelis“ turi nuo 2008 metų.
2016 lapkritį Konkrencijos taryba leido BKT įsigyti 94,25 proc. „Gargždų geležinkelio“ akcijų, taip įgyjant vienvaldę pastarosios įmonės kontrolę.
BKT perkrauna baltarusiškas trąšas Klaipėdos uoste. Verslininkui priklauso 70 proc. akcijų, likusios – Baltarusijos trąšų gamintojai „Belaruskalij“ – būtent šios bendrovės produkcija sudaro 98 proc. visos terminalo krovos.
I.Udovickio šeima taip pat valdo logistikos bendrovę „Ferteksos transportas“ – iš jos užsakymų BKT gauna didžiąją dalį pajamų. I.Udovickis taip pat valdo šiemet įkurtą įmonę „Naftos regeneracijos grupė“.