Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„Verslios Lietuvos“ vadovė: įmonės turi galvoti apie savo konkurencingumo didinimą eksporto rinkose

Verslininkams derėtų galvoti apie konkurencingumo didinimą nuo pat produkto kūrimo pradžios, o be reikiamų žinių to padaryti neįmanoma. Tai interviu „Lietuvos žinioms“ teigė šiek tiek daugiau nei prieš mėnesį prie agentūros „Versli Lietuva“ vairo stojusi Daina Kleponė. Anot naujosios įstaigos vadovės, artimiausiu metu, bus pristatyta atnaujinta Lietuvos eksporto strategija, o rudenį - „Eksporto gidas“.
Daina Kleponė
Daina Kleponė / Asmeninio archyvo nuotr.

„Įmonėms reikėtų pagalvoti apie savo konkurencingumo didinimą eksporto rinkose. Jau nuo pat produkto kūrimo pradžios reikėtų galvoti apie tai, kaip jis turėtų būti orientuotas į tam tikrą rinką. Mūsų silpnoji vieta – prekių ženklai. Kiek turime įmonių, eksportuojančių savo prekės ženklo produkciją? Labai mažai. Kuriant produktą, reikia jį kurti Vokietijos, Lenkijos, Pietų Korėjos ir pan. rinkai – t, y. konkrečiai rinkai. Įmonėms reikia labai daug žinių apie tas rinkas, o mūsų misija – suteikti informacijos apie atskiros rinkos sąlygas, prekybos taisykles, reikalavimus, kultūrinę aplinką“, – interviu „Lietuvos žinioms“ sakė D.Kleponė.

Anot jos, rugsėjį įstaiga ketina pristatyti „Eksporto gidą“, kuriame eksportuojančiam verslui elektroninėje erdvėje bus sutelkta visa reikalinga informacija.

„Versli Lietuva“ padeda verslo bendrovėms kurtis ir plėstis Lietuvoje – teikia mokymų, konsultacijų ir verslo partnerių paieškos paslaugas.

BNS primena, kad D.Kleponė „Versliai Lietuvai“ pradėjo vadovauti nuo birželio 22 dienos. Naujojo „Verslios Lietuvos“ vadovo konkursas paskelbtas balandžio viduryje po to, kai pareigas dėl šeimyninių priežasčių paliko Rūta Pentiokinaitė.

47-erių D.Kleponė iki šiol dirbo verslo vystymo konsultante Austrijoje įsikūrusioje tarptautinėje klientų pirkimų duomenų analizės ir lojalumo paslaugų kompanijoje „C3 Loyalty services“. Lietuvoje ji yra vadovavusi aktyvaus laisvalaikio ir sportinės aprangos gamybos įmonei „Audimas“ ir „Utenos trikotažo“ grupei priklausančiai drabužių siuvimo bendrovei „Šatrija“.

„Versli Lietuva“ padeda verslo bendrovėms kurtis ir plėstis Lietuvoje – teikia mokymų, konsultacijų ir verslo partnerių paieškos paslaugas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos