„Transparency International“ Lietuvos skyriaus vadovo Sergejaus Muravjovo teigimu, tai galėtų tapti geru pavyzdžiu kitoms verslo asociacijoms, kurių veiklos skaidrumas neretai sukelia klausimų.
Nori skaidrinti verslo aplinką
Dar 2011 m. buvome vieni pirmųjų, kurie pristatėme asociacijos etikos kodeksą, kuriame aiškiai apibrėžėme, kad asociacija vykdo lobistinę veiklą ir tai daro skaidriai ir atsakingai, – teigė A.Rusteikienė.
Investuotojų forumo Komunikacijos ir strateginių projektų plėtros vadovė Andželika Rusteikienė 15min.lt teigė, kad su užsienio verslu dirbančiai organizacijai keliami ypatingi skaidrumo reikalavimai:
„Dar 2011 m. buvome vieni pirmųjų, kurie pristatėme asociacijos etikos kodeksą, kurį sukūrėme kartu su asociacijos nariais. Jame aiškiai apibrėžėme, kad asociacija vykdo lobistinę veiklą ir tai daro skaidriai ir atsakingai.
Nusprendėme žengti žingsnį į priekį ir visus savo pasiūlymus Vyriausybei ar kitoms valdžios institucijoms viešinti savo interneto svetainėje. Tai aiškiai parodys, kokiose srityse mes dirbame ir kokią įtaką darome.“
Pasak jos, Lietuvoje trūksta atvirumo, o į verslą vis dar pakankamai daug žmonių žiūri neigiamai. „Norime parodyti pavyzdį, kad tai, ką mes darome, yra atvira ir skaidru. Norime siekti pasitikėjimo. Taip pat norime parodyti, kad verslo teikiami pasiūlymai nėra blogi“, – teigė A.Rusteikienė.
Ji atkreipė dėmesį, kad neigimas visuomenės požiūris į verslą ir verslo asociacijas dažnai formuojasi dėl informacijos stokos: „Nuomonė, kad verslo asociacijos kažką daro po stalu, formuojasi tada, kai trūksta informacijos ir pasitelkiama vaizduotė.
Organizacija organizacijai nelygu, bet mes norime būti pionieriais, kurie rodo gerą pavyzdį ir skatina rinkos dalyvius taip elgtis. Manau, kad tai yra neišvengiamybė ir norint gerinti verslo aplinką tai teks padaryti visiems. Bet kokiu atveju tikimės, kad geras pavyzdys užkrečia.“