2023 07 20 /18:23

„Viaplay“ traukiasi iš Lietuvos ir dalies kitų rinkų

Didelių finansinių problemų patirianti Švedijos srautinių transliacijų grupė „Viaplay Group“ (buvusi „Nordic Entertainment Group“, NENT), valdanti platformą „Viaplay“, pranešė nutraukianti veiklą Lietuvoje ir kitose rinkose bei atleisianti apie 25 proc. darbuotojų, ketvirtadienį pranešė portalas „crast.net“.
Viaplay
Viaplay / VIAPLAY nuotr.
Temos: 2 Sportas Viaplay

Bendrovė pasitrauks iš visų Baltijos šalių, Kanados, Lenkijos, Jungtinės Karalystės ir JAV. Lietuvoje ji transliuoja „Formulės-1“, Anglijos „Premier“ lygos, UEFA Čempionų lygos, Vokietijos „Bundeslygos“ bei Lietuvos futbolo rinktinės varžybas.

„Mes privalome veikti greitai ir efektyviai siekdami spręsti finansinius sunkumus. Atsisakydami tam tikrų rinkų ir siekdami sumažinti išlaidas siekiame užtikrinti ilgalaikį įmonės stabilumą“, – teigė „Viaplay“ vadovas Jorgenas Madsenas Lindemannas.

„Viaplay Group“ marketingo ir komunikacijos viceprezidentė Trine Faber BNS teigė kol kas negalinti pasakyti, koks Lietuvoje dirbančių jos darbuotojų likimas, kada ji nutrauks paslaugas šalyje – anot jos, įmonė dar peržiūri veiklą Baltijos šalyse.

„Pradėjome strateginę kitų tarptautinių rinkų, įskaitant Baltijos šalis, peržiūrą, kurioje ieškosime optimalių sprendimų savo veiklai, įskaitant partnerystę. Iki tol viskas vyks, kaip įprasta – tai, ką mūsų klientai gali žiūrėti „Viaplay“ šiandien, bus galima žiūrėti ir rytoj. Kai tik turėsime kokių nors naujovių, žinoma, apie tai informuosime“, – BNS sakė T.Faber.

Pasak pranešimo, SVOD (prenumeruojamų vaizdo įrašų pagal pareikalavimą) paslaugas teikianti „Viaplay“ dėmesį telks į Šiaurės Europos regionus, Nyderlandus ir „Viaplay Select“ turinį. Taip pat bus pertvarkytas veiklos modelis.

„Viaplay“ transliacijos Lietuvoje teikiamos nuo 2021 metų kovo siūlant tiesiogines sporto varžybas, filmus ir serialus su subtitrais. Tuometinės NENT grupės prezidentas ir generalinis direktorius Andersas Jensenas sakė, kad plėtra į Lietuvą yra natūralus žingsnis.

„Siekiame tapti Europos srautinės transliacijos čempionais. Šis naujas mūsų istorijos skyrius prasideda jau dabar, kai „Viaplay“ pradeda veikti Lietuvoje“, – tuomet sakė A.Jensenas.

Iki 2022 metų pabaigos „Viaplay“ turėjo apie 7,3 mln. abonentų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis