„Vičiūnai Group“: verslo pardavimo procesą Rusijoje tikimasi užbaigti per 3 mėnesius

Visuomenininkų protestų dėl to, kad tebedirba Rusijoje, sulaukusi „Vičiūnai Group“ teigia, kad verslo pardavimo procesą Kaliningrade tikimasi užbaigti maždaug po 3 mėnesių. Įmonė skelbia pasamdžiusi konsultantus, kurie išplėtė potencialių pirkėjų sąrašą.
Plungėje atidarytas džiūvėsių fabrikas
Plungėje atidarytas džiūvėsių fabrikas / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Kaip rašoma įmonės pranešime spaudai, kovo 7 dieną paskelbusi apie savo sprendimą visiškai išeiti iš Rusijos rinkos „Vičiūnai Group“ tęsia turto pardavimo procesą, kurį struktūruoti ir pagreitinti padės tarptautinė paslaugų grupė EY („Ernst & Young”). Profesionalių konsultantų komanda iš Lietuvos, Latvijos, Estijos išplėtė potencialių pirkėjų sąrašą ir toliau patars dėl proceso organizavimo ir valdymo.

Tikimasi, kad pardavimo procesą iki pat sutarties pasirašymo bei sandorio užbaigimo pavyks įgyvendinti maždaug po 3 mėnesių.

„Reikia pripažinti, kad pirmosios savaitės po karo pradžios buvo chaotiškos ir mes blaškėmės bei darėme klaidų. Sprendimas visiškai išeiti iš Rusijos padėjo operatyviai išsigryninti tikslus, o profesionalų iš EY komanda pardavimo procesui suteikė naują postūmį ir aiškią struktūrą. Galiu pasakyti, kad vertinant proceso pažangą, šiandien „išėjimo iš Rusijos lenktynėse“ gamybos įmonių kategorijoje mes esame vieni iš lyderių. Neatmetu galimybės, kad pagalius į ratus gali pradėti kaišioti valdžios institucijos, tačiau kol kas procesas vyksta palyginti sklandžiai“, – pranešime spaudai cituojamas Dainius Matijošaitis „Vičiūnai Group“ valdybos narys.

Organizatorių nuotr./Dainius Matijošaitis
Organizatorių nuotr./Dainius Matijošaitis

Jis patikino, kad „Vičiūnai Group“ savo verslą Rusijoje parduoda be „atgalinio bilieto“.

„Skelbiama, kad kai kurie Vakarų koncernai savo verslus parduoda už simbolinę kainą, tačiau pasilieka opciją po neapibrėžto laikotarpio akcijas atpirkti. Mes to nedarysime – iš Rusijos išeiname visam laikui“, – pažymėjo D.Matijošaitis.

Prasidėjus karui Ukrainoje „Vičiūnai Group“ sulaukė visuomenės pasipiktinimo, kad Kaliningrado srities Sovetsko mieste esanti koncerno gamykla tebeveikia. Įmonė argumentavo, kad gamyklai ieško pirkėjų, o tokie procesai greitai nevyksta.

Dėl Rusijos rinkoje nenutrauktos veiklos pasipiktinę gyventojai surengė ne viena protesto akciją – piketavo prie Kauno miesto savivaldybės, kuriai vadovauja „Vičiūnai Group“ vienas iš pagrindinių akcininkų Visvaldas Matijošaitis, taip pat ant įmonės produkcijos prekybos centruose klijuoja lipdukus, nurodančius, kad įmonė tebedirba Rusijoje. O prie „Vičiūnai Group“ priklausančią restoranų stovi savanoriai, informuojantys ten einančius žmones apie įmonės tebetęsiamą veiklą Rusijoje.

Beje, šiam koncernui priklausančios įmonės „Amber Food“, valdančios restoranus, vadovas Gediminas Balnis paskelbė, kad išpirks restoranų akcijas iš Matijošaičių šeimos.

Veikia ir Ukrainoje

Pranešime spaudai rašoma, kad „Vičiūnai Group“ taip pat veikia ir Ukrainoje, ir nuo pat karo pradžios palaiko Ukrainą Rusijos agresijos akivaizdoje. Įmonės skirtos paramos suma Ukrainai viršija 0,5 mln. eurų, grupės įmonės taip pat teikia pagalbą sunkiąja technika ir maisto produktais. Lietuvoje „Vičiūnai Group“ rūpinasi pabėgėlių apgyvendinimu ir maitinimu, suteikia galimybę dirbti.

Ukrainoje „Vičiūnai Group“ jau prarado logistikos sandėlį, kuris visiškai sudegė po Rusijos artilerijos apšaudymo. Sandėlyje laikyta produkcija buvo dalinama Ukrainos kariškiams ir teritoriniams gynybos būriams. Ataka vyko naktį, todėl žmonių aukų buvo išvengta. Net ir po sandėlio sugriovimo maistas ir toliau dalinamas ukrainiečiams iš kitų įmonės sandėlių, esančių Lvive, Odesoje, Dnipre, Inavo Frankivske, Nikolajive. Kiekvieną savaitę vyksta produktų papildymas iš Lietuvos sandėlių į Ukrainos padalinius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis