Posūkio į Vakarų Europos rinkas priežastis paprasta – pablogėjusi Rusijos ir Ukrainos ekonominė padėtis, rašo naujienų svetainė undercurrentnews.com.
Pranešama, kad „Vičiūnų“ produkciją Didžiosios Britanijos gyventojai galės įsigyti jau po keletos savaičių.
Pranešama, kad „Vičiūnų“ produkciją Didžiosios Britanijos gyventojai galės įsigyti jau po kelių savaičių. Bendrovės atstovai tikisi, kad dėl įėjimo į „Sainsbury's“ prekybos tinklą įmonės pardavimai padvigubės.
Kitais metais Prancūzijoje „Vičiūnai“ jau yra nusprendę pardavinėti ir kepto surimio produktą, kuris gali būti valgomas arba karštas, arba šaltas.
Šiuo metu „Vičiūnai“ intensyviai ieško naujų prekių realizavimo rinkų. Štai Artimuosiuose Rytuose „Vičiūnai“ priartėjo prie sutarties dėl produktų tiekimo pasirašymo. Jungtiniuose Arabų Emyratuose (JAE) „Vičiūnai“ planuoja pardavinėti šaldytus produktus tiek mažmeninės prekybos tinklams, tiek viešojo maitinimo įstaigoms.
Be to, šiuo metu auga rūkytos lašišos eksporto į Japoniją bei prekių eksporto į Italiją apimtys.
2014 m. „Vičiūnų“ apyvarta siekė 460 mln. eurų, o 65 proc. jos atkeliavo iš Vidurio ir Rytų Europos šalių rinkų.
Tiesa, bendrovė Rytų Europos regiono rinkoje išgyvena ne pačius geriausius laikus dėl nuo žemų naftos kainų ir Vakarų sankcijų kenčiančios Rusijos ekonomikos bei pastarosios šalies sukelto karo Ukrainoje.