„Vičiūnų restoranų grupė“ keičia pavadinimą į „Amber Food“

UAB „Vičiūnų restoranų grupė“, valdanti 45 restoranus Lietuvoje, 3 restoranus Latvijoje, keičia pavadinimą – po pavadinimo įregistravimo Juridinių asmenų registre įmonė vadinsis UAB „Amber Food“.
Gediminas Balnis
Gediminas Balnis / Andriaus Ufarto/BFL nuotr.

„Lietuvoje užimame nemažą maitinimo verslo rinkos dalį, bet pastebimas ekonominis augimas Baltijos šalyse bei susiformavę nauji vartotojų įpročiai maitintis ne namie davė impulsą restoranų plėtrai ir kaimyninėse šalyse – per pastaruosius metus atidarėme 6 naujus restoranus Lietuvoje ir 2 Latvijoje. Vykdydami plėtros strategiją, nusprendėme įmonės pavadinimą pakeisti į lengviau adaptuojamą užsienio rinkai, tačiau visa kita lieka nepakitę: įmonės vadovas, valdymo struktūra, darbuotojai ir veiklos modelis liks tie patys,“ – sako UAB „Vičiūnų restoranų grupė“ direktorius Gediminas Balnis.

Anot jo, lietuviška produkcija visada išlaiko aukštus standartus ir gerą kokybę, todėl norėjosi lietuviškumą pabrėžti užsieniečiams suprantamu simboliu – gintaru, taip atsirado pavadinimas „Amber Food“.

Įmonės pavadinimo keitimas – ne vienintelis strateginis plėtros sprendimas. UAB „Vičiūnų restoranų grupė“, jau pakeitė savo valdomo restoranų tinklo „Katpėdėlė“ prekės ženklą, interjerą ir meniu, sumodernindama lietuviškus patiekalus ir pritaikydama šiuolaikiniam vartotojui.

UAB „Vičiūnų restoranų grupė“ valdo 25 picerijas „Charlie pizza“, 8 blynines „La Crepe“, 7 restoranus „Katpėdėlė“, 3 restoranus „Carskoje Selo“, barų zonas Žalgirio Arenoje, kavos ir ledų kavinę „Ice Cafe“. Latvijoje nuo 2011 metų atidarytos 3 picerijos „Charlie pizza“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis