„Lietuvoje užimame nemažą maitinimo verslo rinkos dalį, bet pastebimas ekonominis augimas Baltijos šalyse bei susiformavę nauji vartotojų įpročiai maitintis ne namie davė impulsą restoranų plėtrai ir kaimyninėse šalyse – per pastaruosius metus atidarėme 6 naujus restoranus Lietuvoje ir 2 Latvijoje. Vykdydami plėtros strategiją, nusprendėme įmonės pavadinimą pakeisti į lengviau adaptuojamą užsienio rinkai, tačiau visa kita lieka nepakitę: įmonės vadovas, valdymo struktūra, darbuotojai ir veiklos modelis liks tie patys,“ – sako UAB „Vičiūnų restoranų grupė“ direktorius Gediminas Balnis.
Anot jo, lietuviška produkcija visada išlaiko aukštus standartus ir gerą kokybę, todėl norėjosi lietuviškumą pabrėžti užsieniečiams suprantamu simboliu – gintaru, taip atsirado pavadinimas „Amber Food“.
Įmonės pavadinimo keitimas – ne vienintelis strateginis plėtros sprendimas. UAB „Vičiūnų restoranų grupė“, jau pakeitė savo valdomo restoranų tinklo „Katpėdėlė“ prekės ženklą, interjerą ir meniu, sumodernindama lietuviškus patiekalus ir pritaikydama šiuolaikiniam vartotojui.
UAB „Vičiūnų restoranų grupė“ valdo 25 picerijas „Charlie pizza“, 8 blynines „La Crepe“, 7 restoranus „Katpėdėlė“, 3 restoranus „Carskoje Selo“, barų zonas Žalgirio Arenoje, kavos ir ledų kavinę „Ice Cafe“. Latvijoje nuo 2011 metų atidarytos 3 picerijos „Charlie pizza“.