„Victoria's Secret“ patiria sunkumų, nes moterys nori jaustis patogiai

Kai pagalvoji apie „Victoria's Secret“, į galvą šauna krūtis pakeliančios liemenėlės ir seksualūs apatiniai. Tačiau dėl to bendrovė susiduria su sunkumais, mat moterys nori jaustis ne tik seksualiai, bet ir patogiai, rašo CNN.
Izabel Goulart
Izabel Goulart / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Jau praėjusiais metais trikotažo kompanijai teko perpus sumažinti seksualių apatinių gamybą, taip pat sumažino reklaminių pasiūlymų, nustojo spausdinti katalogą, nuo lentynų dingo maudymosi kostiumėlių kolekcijos.

„Įmonė nusisuko nuo 400 mln. dolerių iškart, kai tik pakeitė savo reklaminę kampaniją“, – sakė vienas analitikas. „Victoria's Secret“ keičiant strategiją, tarp vartotojų išpopuliarėjo ir konkurentams naujas galimybes atvėrė braletės.

Jos yra patogios, be jokių pakietinimų ar metalinių vielų. Jos kainuoja vidutiniškai po 35 dolerius, kai panašios „Victoria's Secret“ liemenėlės yra dvigubai brangesnės.

„Victoria's Secret“ bandė reklamuoti tokias liemenėles, sakydama „liemenėlė be pakietinimo yra seksualu“.

Tačiau vartotojai internete jau rado daugiau pasirinkimo ir galimybių pirkti pigiau.

„Bet kas, kas gali pagaminti marškinėlius, gali pagaminti ir braletę“, – aiškino analitikas.

„Victoria's Secret“ pardavimai per metus smuko 11 proc., pranešė įmonės savininkė bendrovė „L Brands“.

Nepaisant pastarojo meto nesėkmių, įmonė tikina, kad geriausios jos dienos vis dar ateityje.

Įmonė mano, kad braletės yra trumpalaikė mada ir liemenėlės su pakietinimais ar vielomis tikrai vėl grįžta. Kai vartotojai vėl atsigręš į tradicines liemenėles, „Victoria's Secret“, kaip tikina, bus tam pasiruošusi.

Analitikai taip pat mano, kad šioje situacijoje daug galimybių įmonė turi tokiose rinkose kaip Kinija. Bendrovės kasmetis madų šou, vyksiantis šį mėnesį, pirmą kartą bus surengtas Šanchajuje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų