Vienas didžiausių pasaulio greito maisto tinklų parduotas už beveik 10 mlrd. JAV dolerių

Po beveik šešis mėnesius trukusios pirkėjo paieškos, vienas populiariausių tarptautinių greito maisto tinklų „Subway“ parduotas privataus kapitalo įmonei „Roark Capital“, praneša CNN.
„Subway“
„Subway“ / Shutterstock nuotr.

Pareiškime „Subway“ teigiama, kad šis sandoris yra „svarbus etapas daugelį metų trukusioje „Subway“ transformacijos kelionėje, sujungiantis „Subway“ pasaulinę įtaką ir stiprų prekės ženklą su „Roark“ patirtimi restoranų ir franšizės verslo modelių srityje“.

„Roark“ yra investavusi į keletą didelių JAV restoranų tinklų, įskaitant „Arby's“, „Auntie Anne's“, „Buffalo Wild Wings“, „Carvel“ ir „Sonic“.

„Šis sandoris atspindi ilgalaikį „Subway“ augimo potencialą, didelę mūsų prekės ženklo ir franšizės gavėjų visame pasaulyje vertę. „Subway“ su „Roark“ laukia šviesi ateitis, ir mes esame pasiryžę ir toliau orientuotis į abipusiai naudingą požiūrį į mūsų franšizių gavėjus, svečius ir darbuotojus“, – pranešime sakė „Subway“ generalinis direktorius Johnas Chidsey.

Sandorio sąlygos nebuvo atskleistos. Vis dėlto leidinys „Wall Street Journal“ pranešė, kad pirkimo kaina yra „apie 9,6 mlrd. dolerių“, t. y. šiek tiek mažesnė už tinklo prašytą 10 mlrd. dolerių kainą.

Sandorio užbaigimas „priklauso nuo reguliavimo institucijų pritarimo ir įprastų užbaigimo sąlygų“, teigė „Subway“ atstovai.

Vasario mėn. „Subway“ buvo paskelbta apie savo pardavimą.

1965 m. įkurtas pirmasis „Subway“ restoranas (vadinosi „Pete's Drive-In: Super Submarines“). 2022 m. „Subway“ JAV turėjo 20576 lokacijas – tai nemažas kritimas nuo piko 2015 kai tinklas JAV turėjo 27219 restoranus. Iš viso tinklas turi apytiksliai 37 tūkst. restoranų visame pasaulyje, įskaitant franšizes.

Franšizės principu „Subway“ veikia ir Lietuvoje – turi 6 restoranus Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Jurbarke, Šakiuose ir Aristavoje, netoli Kėdainių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis