„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Viešbučių tinklas „Accor“ žengia į Palangą

Tarptautinis viešbučių tinklas „Accor“ atidarys dar vieną viešbutį Lietuvoje – „Mercure Palanga Vanagupė Resort & Spa“. Pagal pasirašytą viešbučio valdymo sutartį penkių žvaigždučių viešbutis „Vanagupė Resort & Spa“ bus atnaujintas ir pirmuosius svečius su prekės ženklu „Mercure“ pasitiks 2023 m. pabaigoje.
„Vanagupė Resort & Spa "
„Vanagupė Resort & Spa " / Bendrovės nuotr.

Naujasis viešbutis „Mercure Palanga Vanagupė Resort & Spa“ šešiuose aukštuose pasiūlys 98 erdvius kambarius ir apartamentus. Svečiai galės naudotis įvairiomis sveikatingumo paslaugomis: SPA
procedūromis, treniruoklių sale, sauna, garine pirtimi, sūkurine vonia, ledo kambariu. Mėgstantiems aktyvesnį sportą – 4 baseinų kompleksas, tarp kurių ir šildomas lauko baseinas, krepšinio ir teniso aikštelės.

Viešbutyje veiks baras ir restoranas, o viršutiniame aukšte – VIP erdvė. Taip pat viešbutyje bus 6 verslui skirtos posėdžių salės. Viešbutį ir toliau valdys bendrovė „Eskom“.

Bendrovės nuotr./„Vanagupė Resort & Spa“
Bendrovės nuotr./„Vanagupė Resort & Spa“

„Žinia apie pirmąjį viešbutį pajūrio kurorte – įrodymas, kad „Accor“ tinklas pasitiki ir mato Lietuvą kaip laisvalaikio kryptį. Drauge su viešbučio valdytojais „Accor“ įsipareigoja į Lietuvą ir regioną atnešti aukštus standartus ir naujausias svetingumo srities tendencijas. Palanga yra viena sparčiausiai augančių kurortinių vietų Lietuvoje, kuri 2021 m. pritraukė daugiau turistų nei 2019 m. Neabejojame, kad su visame pasaulyje žinomu prekės ženklu „Mercure“ šią nuostabią vietą atras dar daugiau turistų iš visos Europos“, – teigia Katarzyna Slawinska, „Accor“ plėtros vadovė Lenkijoje ir Baltijos šalyse.

„Mercure Palanga Vanagupė Resort & Spa“ bus pirmasis tarptautinio prekės ženklo viešbutis Palangos mieste. Kiekvienas „Mercure“ viešbutis pasižymi originaliu stiliumi, įkvėptu vietos aplinkos ir kultūros – šiame viešbutyje taip pat bus galima patirti regiono autentiškumą, virtuvę ir tradicijas.

„Jau daugiau nei 15 metų stengiamės, kad Palanga būtų europietiška atostogų vieta. Ateinančių metų ambicija – tapti labiausiai turistų pamėgtu tašku Lietuvoje. Džiaugiamės galėdami toliau prisidėti prie miesto plėtros ir turizmo paslaugų pasiūlos su nauju tarptautiniu viešbučių prekės ženklu“, – sako Eimantas Skrabulis, bendrovės „Eskom“ valdybos narys.

„Esame įsitikinę, kad bendradarbiaudami pritrauksime dar daugiau tarptautinių svečių, kurie galės mėgautis Palangos grožiu ir „Mercure“ ženklo teikiamomis paslaugomis ir patirtimis“, – priduria „Eskom“ valdybos narys Michaelis Pawlowskis.

Viešbutis yra strategiškai geroje ir patogioje vietoje: 15 minučių kelio pėsčiomis nuo paplūdimio, 3 km nuo miesto centro ir 5 km nuo tarptautinio oro uosto.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų