Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Viešųjų ryšių partneriai“ tampa „Fabula“

Komunikacijos konsultantų agentūra UAB „Viešųjų ryšių partneriai“ keičia pavadinimą ir prekės ženklą: nuo lapkričio 9 dienos agentūros pavadinimas − „Fabula Hill+Knowlton Strategies“. Nuo gruodžio 1 d. agentūrą valdančios bendrovės pavadinimas tampa UAB „Fabula ir partneriai“, rašoma įmonės pranešime žiniasklaidai.
Vyras su kompiuteriu
Vyras su kompiuteriu / 123rf.com nuotr.

„Per penkiolika metų sparčiai keitėsi tiek mūsų agentūra, tiek komunikacijos rinka. Įsivyravo skaitmeniniai kanalai, žinutes pakeitė istorijos, viešuosius ryšius − turinys. Pavadinimas „Fabula Hill+Knowlton Strategies“ kur kas geriau atspindi šiandieninę mūsų veiklą ir kuriamą vertę klientams“, − teigia agentūros partneris ir valdybos pirmininkas Mykolas Katkus.

Pasak jo, naujas vardas vainikuoja prieš trejus metus prasidėjusią agentūros verslo kaitą: integruota komunikacija ir turinio rinkodara dabar sudaro panašią „Fabula Hill+Knowlton Strategies“ pajamų dalį kaip ir viešieji ryšiai. „Pagrindinis mūsų darbas – sukurti ir papasakoti kliento istoriją, išmatuoti jos sklaidą ir poveikį visuose komunikacijos kanaluose, o agentūrų veiklos pasidalinimas pagal specializacijas ar kanalus tampa vis labiau beprasmiškas. Pasitelkdami įvairias komunikacijos platformas ir kanalus mes padedame klientams nuosekliai kurti dialogą su visuomene bei pasakoti savo istoriją. Tokį požiūrį ir įkūnija naujasis agentūros pavadinimas“, − pažymi M. Katkus.

Šiais metais keičiasi ne tik agentūros vardas, bet ir struktūra. Bendrovės komunikacijos konsultantai dirbs specializuotuose analitikos ir strategijos, kūrybos ir turinio, vadybos ir konsultavimo, taip pat žiniasklaidos ir publikavimo skyriuose.

Prie agentūros strategijos vadovo Justo Nenėno, mokymų vadovo Balio Narbuto bei kūrybos direktoriaus Aido Puklevičiaus prisijungė meno vadovas Žilvinas Svitojus, iki šiol šias pareigas ėjęs interneto sprendimų bendrovėje „Gaumina“. Turinio kūrimui vadovauja Artūras Pučėta, kuris iki prisijungdamas prie agentūros buvo portalo „Lrytas.lt“ redaktoriaus pavaduotojas. Daugelio metų patirtį telekomunikacijų ir žaidimų kūrimo bendrovėse sukaupusi Raminta Rimkienė tapo agentūros vykdomąja direktore.

„Fabula Hill+Knowlton Strategies“ taip pat pasirinko strateginius skaitmeninės rinkodaros partnerius. Jais tapo Lietuvos ir Danijos skaitmeninės rinkodaros agentūra „Intent Agency“, o prie komunikacijos strategijų kūrimo komandos prisijungė „Digital Academy“ įkūrėjas, „Google“ sertifikuotas ekspertas Domas Vyšniauskas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos