„Labai nustebau, nes tikrai niekuo nesinaudojau, kad gaučiau tokią didelę sąskaitą. Peržiūrėjusi išklotinę pastebėjau, kad lapkričio 20 dieną įmonė, kurios viena iš veiklos sričių – apmokėjimo už parkavimą sprendimai, man prirašė 96 Eur už „papildomos vertės paslaugas“. Tą dieną naudojausi jų paslaugomis, bet jų vertė – 6 Eur. Beje, tokia eilutė išklotinėje irgi yra“, – pasakojo moteris.
Galiausiai po ilgo aiškinimosi, kas nutiko, paaiškėjo, kad tokia situacija susiklostė suklydus automobilių aikštelės operatoriui.
Moters mobiliojo ryšio operatoriaus, bendrovės „Tele2“, atstovė paaiškino, kad tokiais atvejais paprasčiausias būdas klientui išspręsti situaciją – tiesiogiai kreiptis į paslaugos tiekėją. Pastarasis – TCG „Telecom“ – teigė, kad įvyko techninė klaida.