Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Vilkmos“ apyvarta pernai augo penktadaliu

Marškinius ir aksesuarus Vakarų Europos ir Lietuvos pirkėjams siuvanti Ukmergės bendrovė „Vilkma“ pernai pardavimo pajamas padidino 20 proc., o 2016 metais patirtus nuostolius pakeitė pelnu, rašo „Verslo žinios“.
Vyras segasi marškinius
Vyras segasi marškinius / Vida Press nuotr.
Temos: 1 „Vilkma“, AB

„Vilkmos“ generalinės direktorės Giedrės Plačiakytės teigimu, praėjusiais metais gamybos pajėgumas nedidėjo, nes jaunų žmonių, norinčių siūti, neatsiranda. Todėl produkcijos kiekis, matuojant vienetais, neišaugo. Tačiau išaugo su kiekvienu produkcijos vienetu parduodamų paslaugų apimtis.

Pagrindiniai marškinių pirkėjai – skandinavai. Tačiau su „Vilkmos“ vardu marškiniai realizuojami tik Lietuvoje – prieš trejus metus Vilniuje buvo atidarytas vyriškų marškinių klubas „Vilkma Bespoke“. Pernai Lietuvoje parduota marškinių beveik 40 proc. daugiau nei 2016 metais – už daugiau nei ketvirtį milijono eurų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?