Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„Vilkyškių pieninės“ direktorius G.Bertašius: pajamos smuko, nes tenka pardavinėti pusvelčiui

2015 m. sausio-balandžio mėnesių vienos didžiausių Lietuvos pieno perdirbimo bendrovės „Vilkyškių pieninė“ konsoliduoti pardavimai buvo 5,7 mln. EUR arba 29 proc. mažesni negu 2014 m. tuo pačiu metu. Vis dėl to, mažesnes įmonės pajamas lėmė ne kritę pardavimai, o rekordiškai maža pieno produktų kaina eksporto rinkose, kurią lemia produkcijos perteklius.
G.Bertašius: „Savo sūrius vežame ir į Baltarusiją, tačiau ji mums yra toliau nei Karaliaučius. Be to, šioje Rusijos srityje daugiau žmonių įperka mūsų sūrius nei Baltarusijoje.“
Gintaras Bertašius / Eversus nuotr.

2015 m. balandžio mėnesį bendrovės konsoliduoti pardavimai buvo 5,7 mln. EUR arba 29 proc. mažesni negu 2014 m. balandžio mėnesį. Bendrovės pardavimai 2015 m. sausio – balandžio mėn. buvo 25,3 mln. EUR arba 30 proc. mažesni negu per tą patį laikotarpį 2014 m.

„Šiandien kainų (pieno produktų) lygmuo yra 30 proc., o kartais ir dar daugiau, žemesnis, negu praėjusiais metais tokiu pačiu laikotarpiu. Visame pasaulyje eksporto rinkose yra sumažėjusios kainos“, – 15min.lt teigė „Vilkyškių pieninės“ generalinis direktorius Gintaras Bertašius.

„Produktų kiekį mes parduodame beveik tokį patį, bet esminė priežastis – kritusios produktų kainos“, – pagrindinę sumažėjusių pajamų priežastį įvardijo G.Bertašius.

Kadras iš „Youtube“/Vilkyškių pieninė
Kadras iš „Youtube“/Vilkyškių pieninė

Jo teigimu, kritusias pieno produktų kainas lėmė jų perteklius rinkoje.

Paklaustas, kokią įtaką sumažėjusioms bendrovės pajamoms turėjo Rusijos įvestas embargas vakarietiškų maisto produktų importui, „Vilkyškių pieninės“ generalinis direktorius teigė: „Papildomų nuostolių nebuvo. Įtaką turėjo, bet apyvartą gal paveikė tik vienu kitu procentu“.

„Vilkyškių pieninės“ nuotr./„Vilkyškių pieninės“ produktai
„Vilkyškių pieninės“ nuotr./„Vilkyškių pieninės“ produktai

G.Bertašius sakė, jog Rusijai skirtos prekės buvo nukreiptos į kitas bendrovės eksporto rinkas – Vokietiją, Balkanų ir Pietų Europos šalis.

„Apyvarta priklauso nuo rinkos – jeigu rinkose kils kainos, kils ir apyvarta", – teigė G.Bertašius. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos