Naujoji „Calvin Klein“ parduotuvė įsikūrė 276 kv. metrų ploto patalpose. Joje lankytojai ras ne tik vyriškų bei moteriškų drabužių, bet ir avalynės, apatinio trikotažo, galanterijos gaminių, taip pat ir šio prekių ženklo aksesuarų.
„Calvin Klein“ prekių ženklas yra gerai pažįstamas ir mėgstamas lietuvių, todėl labai džiaugiamės, kad vien tik šiems mados namams dedikuota parduotuvė duris atvėrė būtent Vilniaus „Akropolyje“. Neabejojame, kad nauja parduotuvė bus palankiai sutikta vilniečių ir miesto svečių, o platus šiuo prekės ženklu pažymėtų gaminių asortimentas leis dar geriau atliepti jų poreikius“, – sako Dominykas Mertinas, „Akropolis Group“ Rinkodaros ir komunikacijos departamento vadovas.
Prieš daugiau nei 50 metų amerikiečių dizainerio Calvino Kleino įkurti mados namai tapo visame pasaulyje mėgstamu prekės ženklu – vien Europoje skaičiuojama daugiau nei 1 tūkst. parduotuvių. Šių metų spalio mėnesį Rygoje, Latvijoje, duris atvėrė pirmoji šio ženklo parduotuvė Baltijos šalyse, o lapkričio 16 dieną parduotuvė atidaryta ir Vilniaus „Akropolyje“.
„Bendradarbiavimą su „Calvin Klein“ mados namais pradėjome prieš kiek daugiau nei penkerius metus ir per šį gana trumpą laikotarpį prekių ženklas išsikovojo stiprias pozicijas. Labai džiugu, kad vieni pirmųjų turime galimybę pristatyti naujos koncepcijos parduotuves su stipriai išplėstu asortimentu“, – teigia „Aprangos“ grupės generalinis direktorius Rimantas Perveneckas.
Lietuvoje ir Latvijoje veikiančios „Calvin Klein“ parduotuvės tapo pirmosiomis „Lifestyle“ koncepto ambasadorėmis ne tik Baltijos šalyse, bet ir visame Šiaurės Europos regione. Šis konceptas pradėtas diegti beveik prieš metus ir vienoje parduotuvėje siūlo visas prekių ženklo linijas – „CK Underwear“, „CK Jeans“, „CK menswear and womenswear“, „CK accessories & shoes“.
Vilniaus „Akropolyje“ iš viso veikia daugiau nei 200 parduotuvių, iš kurių beveik 30 buvo atnaujintos arba naujai atidarytos šiais metais, tarp jų – verslo ir „smart casual“ stiliaus drabužių parduotuvė „City“, didžiausia Lietuvoje „Massimo Dutti“, vienintelė šalyje prancūzų prekių ženklo „Lacoste“ parduotuvė, sportbačių karaliumi tituluojamas „JD Sports“, vyrų mados prekių ženklo „Pako Lorente“ ir avalynės parduotuvė „Scalini“, taip pat išsiplėtę „XS Žaislai“.
„Visuomet norime, kad mūsų lankytojai turėtų galimybę rinktis iš kuo platesnio asortimento, todėl labai džiaugiamės, kai mūsų partneriai nebijo eksperimentuoti, plečiasi, išbando naujus formatus ir aktyviai pasitinka naujus sezonus. Jau tapo įprasta, kad lapkričio antroje pusėje prasideda intensyvus dovanų paieškų metas, tad daugelis mūsų prekybos ir pramogų centruose veikiančių parduotuvių jau siūlo platų šventinių prekių pasirinkimą.
Šiemet Vilniaus „Akropolio“ lankytojus pakvietėme į išties nemažai naujų ir atsinaujinusių parduotuvių, kuriose galima rasti dar platesnį pamėgtų, o taip pat ir naujų prekių ženklų asortimentą. Tikiu, kad įvykę pasikeitimai padės užtikrinti dar malonesnę ne tik kasdienio, bet ir šventinio apsipirkimo patirtį“, – komentuoja D.Mertinas.