Vilniaus centre atidaryta naujos kartos „SportsDirect.com“ parduotuvė

Šeštadienį Gedimino pr. 20 antrajame aukšte duris atvėrė naujos koncepcijos „SportsDirect.com“ parduotuvė. Lietuva tapo pirmąja šalimi kontinentinėje Europoje, kurioje pristatyta šio tinklo naujoviškos krypties ir dizaino parduotuvė, rašoma bendrovės išplatintame pranešime.
„SportsDirect.com“ parduotuvė Vilniaus centre
„SportsDirect.com“ parduotuvė Vilniaus centre / Bendrovės nuotr.

Didžiosios Britanijos sporto prekių tinklas „SportsDirect.com“ turi daugiau nei 500 parduotuvių pasaulyje, iš jų septynios įsikūrusios Lietuvoje, kurias valdo sporto prekių tinklas „Sportland LT“. Sostinėje įkurta 1860 kv. m ploto naujos koncepcijos parduotuvė yra tik ketvirtoji tokia pasaulyje.

Pasak parduotuvę atidariusios bendrovės „Sportland LT“ vadovo Juro Vėželio, naujos „SportsDirect.com“ krypties tikslas yra sustiprinti ryšį su žmonėmis – per emociją, vaizdą ir paslaugas suteikti jam ypatingą patirtį. Pavyzdžiui, kiekvienas užsukęs į šią parduotuvę galės naujoviškai išsirinkti trokštamus sporto batelius ar kedus. Specialiai tam sukurta „Test and Try“ zona, kurioje juos galima išbandyti tiesiog ant bėgimo takelio bei padedant unikaliai įrangai pasirinkti tinkamus batelius.

Kita naujovė – personalizuoti futbolo komandos marškinėliai. Pasinaudojus „MYiD“ funkcija, pirmą kartą Lietuvoje bus galima vietoje užsisakyti originalius „Premier“ lygos marškinėlius, pakaks tik išsirinkti komandą ir numerį.

Parduotuvės interjeras bei kūrybiniai sprendimai buvo patikėti vienai geriausių Didžiosios Britanijos agentūrų „Checkland Kindleysides“, kurie įgyvendino projektą kartu su lietuvių bendrove „Ardi“. „Checkland Kindleysides“ dirba su tokiais žinomais prekių ženklais kaip „Converse“, „Adidas“, „Beats“, „Hunter“, „Hermès“, rūpindamiesi jų vizualine komunikacija, ženklodara ar interjeru.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų