2012 m. sausio – gruodžio mėn. įmonė pardavė alkoholinių gėrimų 17,9 procentais daugiau lyginant su 2011 m. atitinkamu laikotarpiu. AB ,,Vilniaus degtinė‘‘ 2012 m. sausio–gruodžio mėn. 36,0 procentais padidino pardavimus į Europos Sąjungos ir trečiąsias šalis lyginant su 2011 m. atitinkamu laikotarpiu.
Stipriųjų gėrimų rinka 2012 m. Lietuvoje beveik nekito. Nepaisant to, vidaus rinkoje AB „Vilniaus degtinės“ augimas sudarė 15.4 procentų. Tokį pardavimų šuolį labiausiai įtakojo atnaujinto prekinio ženklo „Bajorų degtinė“ pardavimų augimas.
„2013 m. tikimės išlaikyti panašius augimo tempus. Vidaus rinkoje augimas bus nuosaikesnis, tačiau didžiausias augimo galimybes matome eksporto rinkose. 2012 m. įmonė eksportavo produkciją į 20 pasaulio šalių. Vien 2012 m. IV ketvirtį pradėjom produkciją vežti į Vietnamą, JAV. Populiariausi prekės ženklai ekporto rinkose: „Shotka vodka“, „Litvak Vodka“, „Renaissance brandy“,“ – teigė AB ,,Vilniaus degtinė‘‘ generalinis direktorius Juozas Daunys.
2012 m. sausio–gruodžio mėn. pelnas siekė 495 tūkst. Lt (143 tūkst. EUR), kai 2011 m. atitinkamu laikotarpiu nuostoliai sudarė 3 194 tūkst. Lt ( 925 tūkst. EUR).
„Sąnaudų ir procesų optimizavimas, išteklių valdymo sistemos LEAN diegimas bendrovei leido metus pabaigti pasiekus geresnių rezultatų. AB „Vilniaus degtinės“ rezultatams įtakos turėjo ir Obeliuose veikiančioje spirito varykloje įgyvendintas projektas. Čia pradėjo veikti biodujų jėgainė, kurioje gamybos atliekos naudojamos šilumai ir elektrai gaminti“, – teigė įmonės vadovas J. Daunys.
2012 m. sausio–gruodžio mėn. EBITDA siekė 4 287 tūkst. Lt (1 242 tūkst. EUR) ir padidėjo 27,5 procentais, lyginant su 2011 m. atitinkamu laikotarpiu 3 362 tūkst. Lt (974 tūkst. EUR). 2012 m. IV ketvirčio EBITDA siekė 1 514 tūkst. Lt (438 tūkst. EUR) ir padidėjo 69,5 procentais, lyginant su 2011 m. IV ketvirčio EBITDA 893 tūkst. Lt (259 tūkst. EUR).