Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Vilniaus degtinė“ vis daugiau alkoholio parduoda užsienyje

AB „Vilniaus degtinė“ 2013 m. sausio–rugsėjo mėn. pardavimo pajamos, palyginus su 2012 m. atitinkamu laikotarpiu, sumažėjo 6,0 procentais. 2013 m. sausio–rugsėjo mėn. pardavimo pajamos sudarė 37,6 mln. Lt (10,9 mln. EUR), 2012 m. sausio–rugsėjo mėn. 40,0 mln. Lt (11,6 mln. EUR).
Degtinė
Degtinė / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Pajamos per 2013 m. sausio–rugsėjo mėn. iš alkoholinių gėrimų pardavimo padidėjo iki 30,5 mln. Lt, ir buvo 14,2 proc. didesnės palyginus su praėjusių metų atitinkamu laikotarpiu (26,7 mln. Lt). Per devynis šių metų mėnesius, palyginus su atitinkamu praėjusių metų laikotarpiu, bendrovės alkoholinių gėrimų pardavimai visose užsienio rinkose padidėjo 84,2 proc. ir siekė 3,5 mln. Lt, iš jų pardavimai į Europos sąjungos šalis sudarė 2,9 mln. Lt., kitose rinkose – 0,6 mln. Lt.

2013 m. sausio–rugsėjo mėn. pelnas iki mokesčių siekė 829 tūkst. Lt (240 tūkst. EUR), 2012 m. atitinkamu laikotarpiu pelnas iki mokesčių sudarė 24 tūkst. Lt (7 tūkst. EUR).  2013 m. sausio–rugsėjo mėn. EBITDA siekė 3,9 mln. Lt (1,1 mln. EUR) ir padidėjo 39,3 procentais, lyginant su 2012 m. atitinkamu laikotarpiu.

2012 m. sausio–rugsėjo mėn. EBITDA siekė 2,8 mln. Lt (0,8 mln. EUR).

AB „Vilniaus degtinė“ generalinio direktoriaus teigimu, 2013 metais didžiausias dėmesys buvo skiriamas bendrovės valdomų prekių ženklų stiprinimui ir alkoholinių gėrimų asortimentui.

„2013 metais stipriųjų gėrimų rinka augo neženkliai. Sutelkę dėmesį į „Bajorų“ bei „Gedimino“ prekių ženklų pardavimų skatinimo veiksmus, pasiekėme geresnių rezultatų nei planavome, degtinės pardavimai augo 8,7 proc.“, – teigė Juozas Daunys. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų