„DHL Lietuvos“ generalinis direktorius Mindaugas Pivoriūnas sako, jog į projektą numatoma investuoti apie 12 mln. eurų ir sukurti virš šimto darbo vietų. Jo teigimu, augant siuntų apimtims, buvo būtina statyti naują terminalą.
„Per pastaruosius keletą metų praktiškai padvigubinome savo apdorojamų siuntų kiekius. Kad aprūpintume tokį augimą ir galėtume augti toliau, natūralu, turėjome pradėti tokio terminalo, kuris užtikrintų mūsų poreikius, statybas“, – BNS sakė M.Pivoriūnas.
Anot jo, terminale bus įdiegta automatinė siuntų rūšiavimo sistema, todėl klientai visoje Lietuvoje galės gauti siuntas anksti ryte, o tai labai svarbu verslui, gamybos įmonėms.
Lietuvos oro uostų generalinio direktoriaus Mariaus Gelžinio teigimu, naujas terminalas augins ir oro uoste aptarnaujamų krovinių srautus.
„Turime pripažinti, kad oro krovinių srautas į Lietuvą nėra pakankamai išvystytas. Iš vienos pusės trūksta infrastruktūrinių sprendimų, iš kitos – pačių krovinių. Manau, kad šiuo atveju atsiranda labai gera sinergija, nes atsiranda ir naujas stiprus krovinių žaidėjas, ir papildoma infrastruktūra“, – BNS sakė M.Gelžinis.
Kaip BNS informavo Lietuvos oro uostų atstovai, šiuo metu DHL lėktuvams tenka maždaug pusė krovininių srauto Vilniaus oro uoste. Kokio augimo tikimasi pradėjus veikti statomam DHL terminalui, kol kas neskelbiama.
Anot terminalo statybos rangovės „Eikos statyba“ direktoriaus Almanto Čebanausko, rugsėjį pradėtų statybų pabaiga planuojama po metų.
4,8 tūkst. kv. metrų ploto DHL terminale bus įrengta administracinė bei siuntų paskirstymo dalys ir 12 tūkst. kv. metrų ploto aikštelių.
Terminalo „build-to-suit“ projektą valdo investicijų bendrovės „Eika Asset Management“ fondas „Eika Real Estate Fund“. Baigtas statyti pastatas liks šio fondo nuosavybė.
Naują 24 mln. eurų vertės siuntų skirstymo centrą šalia Vilniaus oro uosto prieš metus atidarė ir Lietuvos paštas.