„Atidarėme klientų patirties centrą ir naują, jau ketvirtą „Western Union“ biurą Vilniuje. Įmonės darbuotojai centre galės realizuoti savo idėjas, susijusias su klientų aptarnavimu. Darbuotojas galės pajusti, ką reiškia būti „Western Union“ klientu, siųsti pinigus į 200 pasaulio valstybių. Tai bus vieta, kur darbuotojai lavins savo kūrybiškumą, kurs naujus produktus. Darbuotojai testuos procesą nuo tada, kai klientu iškyla poreikis siųsti pinigus, iki to momento, kad pervedimas patenka į „Western Union“ sistemas“, – antradienį žurnalistams sakė „Western Union“ Lietuvos generalinis direktorius Šarūnas Šuipis.
Anot jo, „Western Union“ padalinys Lietuvoje pagal darbuotojų skaičių yra didžiausias visame pasaulyje – Lietuvoje bendrovė yra įdarbinusi apie 1,7 tūkst. specialistų.
„Western Union“ nuolat planuoja augimą ir naujų darbo vietų sukūrimą visame pasaulyje. Manau, kad šiais metais darbuotojų skaičiaus augimas bus panašus kaip pernai – nuo 15 iki 20 procentų“, – sakė Š.Šuipis.
Centro atidarymo renginyje dalyvavusi Vyriausybės kanclerė Milda Dargužaitė sako, kad „Western Union“ darbuotojai Lietuvoje įrodė, kad gali būti konkurencingi pasauliniame kontekste.
„Jūs keičiate ne tik „Western Union“, bet keičiate visą Lietuvą, diegiate klientų aptarnavimo ir darbo kultūrą. Visos kompanijos yra priverstos keistis, valstybinis sektorius yra priverstas keistis, kad sugebėtų pritraukti darbuotojų“, – kalbėjo M.Dargužaitė.
Nuo 2010 metų Lietuvoje veikianti „Western Union“ teikia teisinės atitikties, finansų ir apskaitos, informacinių technologijų, rinkodaros, žmogiškųjų išteklių valdymo, elektroninių kanalų plėtros ir kitas paslaugas.