„Restoranų tinklo plėtra visame pasaulyje vykdoma siekiant būti kuo arčiau klientų. Laikantis šios strategijos, išvystytose rinkose „Subway“ restoranų tankis yra toks didelis, koks būtų, jei Lietuvoje turėtume daugiau nei 300 sėkmingai veikiančių restoranų.
Plėtrą Lietuvoje pradedame nuo prekybai pačių patraukliausių erdvių. „Ozas“ – viena jų. Šis prekybos centras patrauklus ne tik savo lokacija, bet ir vakarietiškus standartus atitinkančia prekybos centro koncepcija, jo valdymu“, – sako Rokas Liutkauskas, „Subway“ atstovas plėtrai Lietuvoje.
Pasak jo, nuomos sandorį pagreitino ir tai, jog „Subway“ sėkmingai veikia ir kituose ECE grupės valdomuose prekybos centruose Europoje.
Į „Subway“ restoraną, esantį „Oze“, investicija neviršijo 60 tūkst. eurų. Naujasis „Subway“ – vienas iš penkių šio tinklo restoranų, kuriuos planuojama atidaryti šiais metais Lietuvoje, o „Ozas“ – viena iš 60 vietų, numatytų „Subway“ plėtrai visoje šalyje. Restoranas įrengtas 3-iame ppc „Ozas“ aukšte, kuriame veikia pirmasis Lietuvoje greito maisto restoranų kompleksas.