„Vinted“ plečiasi už Europos ribų – žengia į Kanados rinką

Didžiausia Europos internetinė naudotų mados prekių prekybos platforma „Vinted“ toliau siekia savo misijos paversti naudotus daiktus pirmuoju pasirinkimu visame pasaulyje. „Vinted“, įsitvirtinusi jau 13-oje rinkų, šįkart žengia už Europos ribų ir pradeda veiklą Kanadoje, kur sieks paskatinti žmonių perėjimą prie žiedinės ekonomikos. Visi Kanados gyventojai nuo šiol galės patogiai ir lengvai prekiauti savo naudotais drabužiais ir aksesuarais, rašoma pranešime žiniasklaidai.
„Vinted“
„Vinted“ / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.
Temos: 2 Kanada „Vinted“

Subūrusi augančią 45 milijonų narių bendruomenę 13-oje rinkų, „Vinted“ toliau skatina žmones neišmesti nebereikalingų drabužių, išlaikant juos apyvartoje. Nuo šiol nemokama „Vinted“ programėlė („iOS“ ir „Android“) veiks ir Kanadoje, kur šios šalies gyventojai galės pirkti ir parduoti numylėtus, tačiau nebenaudojamus drabužius bei aksesuarus iš antrųjų rankų, taip suteikdami jiems antrą gyvenimą.

Remiantis „Vinted“ atliktais tyrimais, daugiau nei trečdalis kanadiečių jau yra bent kartą pirkę naudotas mados prekes, o daugiau nei pusė apklaustųjų, kurie to darę nėra, svarstytų pirkti ar parduoti naudotus daiktus internetu. 45 proc. respondentų nurodė, kad pagrindinis veiksnys, skatinantis parduoti turimus daiktus, yra noras juos dar kartą panaudoti, o ne išmesti. Kitu svarbiu aspektu tampa tokio sandorio finansinė nauda. Geriausia motyvacija pirkti naudotas mados prekes anot apklaustųjų – galimybė įsigyti daugiau prekių už tą pačią kainą, tuo pačiu prisidedant prie tvarumo. Pasak „Vinted“, atsižvelgiant į šiuos duomenis, plėtra į Kanadą yra logiškas žingsnis, atspindintis šioje šalyje augančią tendenciją siekti tvaresnio ir sąmoningesnio vartojimo, susijusio su lengvais ir prieinamais sprendimais.

„Kanada yra mums puikiai tinkanti rinka ir džiugus etapas siekiant mūsų misijos paversti naudotus daiktus pirmuoju vartotojo pasirinkimu visame pasaulyje. Žinome, kad kanadiečiai vis labiau domisi žiedine ekonomika, o dalis jų artimiausiais mėnesiais ketina prekiauti dėvėtais drabužiais, taip sumažindami savo paliekamą taršos pėdsaką. Taip pat matome, kad kanadiečių motyvacija pirkti ir parduoti naudotas mados prekes yra panaši į tendencijas mūsų Europos rinkose, todėl esame įsitikinę, kad „Vinted“ suteiks naudos bei bus patogi ir šios šalies gyventojams“, – sako Thomas Plantenga, „Vinted“ generalinis direktorius.

„Vinted“, sujungianti technologijas ir žiedinę ekonomiką, puoselėja modernų požiūrį į pirkimo ir pardavimo rinką, kurioje svarbiausiais tampa bendruomenės nariai. Remiantis Europoje sėkmingu platformos modeliu, Kanadoje programėlės naudotojai taip pat galės pasinaudoti nemokama registracija bei patogiomis pirkimo bei pardavimo funkcijomis.

Žingsnis į Kanadą, tapusią naujausia „Vinted“ rinka, pažymi svarbų pokytį bendrovėje, pastaruosius kelis metus savo plėtrą vykdžiusioje Europos ribose. Spartėjant visuomenės perėjimui prie žiedinės ekonomikos, gegužės pradžioje „Vinted“ taip pat paskelbė per investicijų raundą surinkusi 250 milijonų eurų, kurie bus skirti plėtrai naujose rinkose ir investicijoms į produktą bei komandą.

„Pastaraisiais metais stiprinome savo veiklą Europoje, tačiau mūsų įmonės misija visada buvo skatinti ir populiarinti naudotas mados prekes visame pasaulyje. Tai apima ir pastangas pasiūlyti šią galimybę daugiau žmonių, esančių už Europos ribų, nes manome, kad dabar turime tvirtą ir platesnėms rinkoms tinkantį pasiūlymą vartotojui. Plėtra į Kanadą mus dar vienu žingsniu priartina prie šio tikslo“, – sako T.Plantenga.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų