Iki šiol Lietuvos vartotojai „Vinted“ platformoje pardavimo ir pirkimo sandorius vykdė tik vienas su kitu bendraudami tiesiogiai. Gruodžio mėnesį apsiperkant „Vinted“ jau bus galima pasinaudoti specialia paslauga, vadinama „Pirkėjų Apsauga“.
Perkant prekes naujuoju mygtuku „Pirkti“ bus aktyvuota „Pirkėjų Apsauga“, kuri kainuos 5 proc. norimos įsigyti prekės sumos, taip pat bus taikomas fiksuotas 0,7 euro mokestis. Paspaudus mygtuką „Vinted“ nariams nebereikės tiesiogiai susirašinėti su pardavėju dėl prekės apmokėjimo ir siuntimo. Vis dėlto, norintys susisiekti su pardavėju dėl papildomos informacijos (pavyzdžiui, dydžio ar būklės), tai padaryti galės taip, kaip iki šiol.
Naudodamasis paslauga pirkėjas per 2 dienas nuo oficialiai užfiksuotos prekės gavimo dienos galės patvirtinti, kad gauta prekė atitinka lūkesčius. Iškilus neaiškumams ar papildomiems klausimams, paslaugos naudotojai galės per tas pačias 2 dienas susisiekti su klientų aptarnavimo komanda. Jei prekė nebuvo gauta, sugadinta siuntimo metu ar visiškai neatitinka aprašymo, bus pritaikoma pinigų grąžinimo politika.
Be to, „Vinted“ taip pat palengvins prekių siuntimo procesą – paslaugoje bus integruotos pristatymo parinktys su specialiais kainų pasiūlymais. Pardavėjai gaus nesudėtingas siuntimo instrukcijas, padėsiančias paruošti prekę, o tada jiems tereikės nuvežti siuntinį į išsiuntimo vietą. Ir pirkėjai, ir pardavėjai galės patogiai sekti siuntas „Vinted“.