Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

D.Gudelis pasitraukė: „vipcommunications“ savininke tampa B.Čaikauskaitė

Integruotos komunikacijos agentūros „vipcommunications“ partnerė ir vadovė Berta Čaikauskaitė šią savaitę iš Dariaus Gudelio įsigijo 100 proc. agentūros akcijų ir tampa vienintele jos savininke, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Berta Čaikauskaitė
Berta Čaikauskaitė / Asmeninio archyvo nuotrauka
Temos: 1 Darius Gudelis

„Per trylika agentūros gyvavimo metų „vipcommunications“ užaugo į vieną sėkmingiausių, stabiliausių ir profesionaliausių komunikacijos agentūrų Lietuvoje. Norint ir toliau augti bei tapti ne tik šalies, bet ir regiono lyderiais, įmonei būtini strateginiai pokyčiai.

Po 25 metų aktyvios veiklos, priėmiau sprendimą verslą parduoti puikiai į komandą įsiliejusiai B.Čaikauskaitei. Neabejoju, kad Bertos profesionalumas, lyderės savybės ir asmeninė charizma leis įgyvendinti užsibrėžtus įmonės atsinaujinimo ir plėtros tikslus“, – sakė D.Gudelis, kuris šiuo metu planuoja daugiau laiko skirti šeimai ir asmeniniams tikslams.

Luko Balandžio / 15min nuotr./Darius Gudelis
Luko Balandžio / 15min nuotr./Darius Gudelis

Nuo rugsėjo „vipcommunications“ vadovaujanti B.Čaikauskaitė tikina ir toliau nuosekliai tęsianti „vipcommunications“ veiklą bei suplanuotus strateginius pokyčius.

„Esu dėkinga Dariui už pasitikėjimą ir suteiktas galimybes. Neabejoju, kad tiek man, tiek kartu dirbančiai komandai pavyks pateisinti lūkesčius ir tapti lyderiaujančia integruotos komunikacijos agentūra“, – teigė B.Čaikauskaitė.

Pasak B.Čaikauskaitės, kaip ir buvo skelbta anksčiau, šiuo metu „vipcommunications“ prioritetiniai darbai – įmonės prekės ženklo ir strategijos atnaujinimas, koncentravimasis į esamus klientus bei naujų pritraukimą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?